کد خبر 493693
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

اولین بازیکن دورگه فوتبال ایران بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال در برنامه 90 حرف هایی برزبان آورد که می تواند محبوبیت او نزد طرفدارانش را خدشه دار کند.

به گزارش مشرق، فریدون زندی بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال سوژه خوبی بود برای عادل فردوسی پور تا به عنوان مهمان برنامه 90 درد دل هایش را به گوش طرفدارانش برساند. اولین بازیکن دورگه فوتبال ایران که در روزهای ابتدایی حضورش در فوتبال ایران سر وصدای زیادی به راه انداخت در این برنامه از آرزویش برای خداحافظی با پیراهن استقلال سخن گفت و مدعی شد رفتاری که این باشگاه با او در ابتدای فصل انجام داد سئوالات بی پاسخ زیادی در ذهن او برجای گذاشت. فریدون با کثیف قلمداد کردن فوتبال ایران مدعی شد این کثیفی را در این اواخر از نزدیک لمس کرد و تنها تاسف خورد اما از این که پیشنهاد ملیت ایرانی را قبول کرد واقعا خوشحال است چون تیم ملی او را به یکی از بزرگ ترین آرزوهایش یعنی حضور در جام جهانی رساند.

در این که فریدون زندی می توانست در شرایط بهتری از فوتبال خداحافظی کند جای شک و تردیدی نیست اما این بازیکن وقتی راجع به استقلال و بازگشت به این تیم آن هم در 34 سالگی و بعد از مصدومیتی دشوار مثل شکستگی استخوان پا صحبت کرد و خود را محق این تصمیم دانست تاکتیکی ترین اشتباه در صحبت هایش را انجام داد چون خود او هم می داند الان باشگاه ها دیگر هیچ وقت روی جذب بازیکنی پا به سن گذاشته آن هم با شرایط زندی پافشاری نمی کنند و ترجیح می دهند در بیزینس فوتبالی روی جوانان 20 ساله سرمایه گذاری کنند. استقلال هم بر همین سیاست امسال از جذب زندی خودداری کرد و نتیجه اش را با اعتماد به جوانانی مثل محسن کریمی، روزبه چشمی، بهنام برزای، یعقوب کریمی، سجاد شهباززاده و ... گرفت.

سئوال بعدی که می توان از زندی در قبال صحبت هایش راجع به استقلال و کثیفی فوتبال ایران پرسید اینجاست. چطور آن روزها که پیراهن استقلال را برتن داشت و تیم شدیدا به حضور او برای موفقیت نیاز داشت به یکباره تصمیم به ترک اردوی آبی پوشان به مقصد لیگ دسته دوم قطر گرفت تا پول خوبی به جیب بزند! فوتبال ایران کثیف نبود و استقلال هم با او رفتار بدی نداشت؟

 نه تنها در فوتبال ایران بلکه در هیچ کجای دنیا نمی توان انتظار داشت که تصمیم گیری های مدیران باشگاه ها همواره بر وفق مراد بازیکنان باشد به همین خاطر زدن انگ کثیفی به رشته ای که در میان جوانان ایرانی طرفداران بسیاری دارد، کار درستی نبود و ای کاش زندی این صحبت ها را بر زبان نمی آورد و اگر هم کثیفی دیده بود در دل خود مثل یک راز نگه می داشت تا بیشتراز قبل  فوتبال ورشکسته ایران از چشم ها نمی افتاد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    چقدر گرفتي اين تيتر رو بزني؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس