کد خبر 493641
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

اسکوچیچ یک فصل موفق و یک فصل ضعیف را همراه با فولاد داشته است.

به گزارش مشرق، اسکوچیچ پس از حدود یک سال و نیم حضور در فولاد خوزستان، از این تیم جدا شد. او که نتوانسته است نتایج نسبتاً خوب فصل قبل را این فصل تکرار کند.

حال به روزگاری که تاکنون بر اسکوچیچ در فولاد گذشته است، نگاهی می‌اندازیم:

نیم فصل اول لیگ چهاردهم / بدون آرش و بختیار
دراگان اسکوچیچ بعد از آمدن به فولاد رویای تکرار قهرمانی برای فولاد را در ذهنش چید اما هنوز بازی‌ها شروع نشده بود که بختیار رحمانی و آرش افشین از او گرفته شد تا برای او بازی نکنند. اما با این حال اسکوچیچ در نیم فصل اول توانست فولاد را با 25 امتیاز در رتبه‌ی 4 م و اختلاف سه امتیازی با صدرنشین قرار دهد که نتیجه خوبی برای او به حساب می‌آمد.

نیم فصل دوم لیگ چهاردهم
او در نیم فصل دوم تغییرات زیادی در ترکیبش داشت. ایوب والی کاپیتان فولاد به دلیل دوپینگ از حضوردرمیادین محروم شد. احمدعبدالله زاده، سروش رفیعی ، شهاب کرمی و سروش رفیعی هم کارتشان اواسط فصل باطل شد و دست اسکوچیچ خالی ماند. ایمان موسوی نیز به دلیل اختلاف با اسکوچیچ رنگ چمن را تا پایان فصل ندید در عوض این رفتن‌ها نونگ بازیکن لوانته پس از صادرشدن کارتش از اولین بازی نیم فصل برای فولاد بازی کرد و توانست برابر تراکتورصدرنشین بدرخشد تا فولاد آن 3 امتیاز مهم را مال خود کند. مهدی نیایش پورمهاجم قرمزپوشان نیز از فولاد جدا شد و به فولاد نوین پیوست. فولاد در جام حذفی برابر پارسه همان ابتدای راه شکست خورد تا بسیار زود با جام وداع کند.

فولاد خوزستان در نقل و انتقالات نیم فصل احمد آل نعمه، محسن مسلمان و محمد قاضی را برای تقویت خود خرید. پس از این تغییرات ترکیب اصلی فولاد غالباً اینگونه بود، فولاد در انتهای لیگ به دلیل تفاضل گل کم‌تر نسبت به ذوب باشگاه‌های آسیایی را از دست داد. محمد قاضی که ابتدا بیش‌تر توسط اسکوچیچ به بازی گرفته می‌شد، با توجه به اختلافی که با وی پیدا کرد به بازیکن سکو نشین تبدل شد. نیمکت، کم بازیکن فولاد در نیم فصل دوم که بعضی از این بازیکنان یکی دو بازی به عنوان بازیکن اصلی یا ذخیره وارد بازی شدند. عملکرد اسکوچیچ در فولادخوزستان مورد رضایت هواداران خونگرم این تیم بود تا جایی که به او لقب "کینگ" دادند.

عملکرد کامل فولاد در لیگ چهاردهم:

تعداد برد: 15
تعداد باخت:8
تعداد تساوی:7
تعداد گل زده:33
تعداد گل خورده:24

لیگ قهرمانان آسیا / بدون شکست در خانه
فولادنیمه جان در رقابت‌های آسیایی توانست 1 برد به دست بیاورد، سه تساوی و دوباخت دیگر نتایج اسکوچیچ با فولاد در آسیا بود. فولاد در اهواز برابر السد و الهلال عربستان به تساوی رسید و لوکوموتیو را شکت داد تا در خانه بدون شکست باشد. هواداران فولاد در حالی که در بازی انتهایی علی رغم برد حذف شده بودند، اسکوچیچ و یادانش را شکست دادند چرا که می‌دانستند فولاد چه مشکلات مهلکی را داشته است.

لیگ پانزدهم
محمدقاضی، محسن مسلمان، احمدآل نعمه و نونگ هر 4 خرید فولاد در نیم فصل دوم از این تیم جدا شدند وبه تیم‌های دیگر پیوستند. میلادهمایونی و ارشاد یوسفی دو دروازه بان این تیم نیز جدا شدند و به جای این دو، مهردادبشاگردی به فولاد پیوست.

حسین مالکی، مهدی دغاغله و حسین ابراهیمی برای بازی به عنوان وینگر، اکبر ایمانی برای هافبک دفاعی به این تیم اضافه شدند. محمدرضا خانزاده هم به فولاد پیوست اما 7 هفته ابتدایی را از دست داد.

اسکوچیچ و فولاد در این فصل نتوانست موفق عمل کند و مورد انتقاد قرار گرفت. اصلی عامل این ناموفقیت را می‌توان نبود آلترناتیو برای بازیکنان کنونی فولاد و نیامدن بازیکنان مؤثر به دلایل مختلف به تیم فولاد دانست. اسکوچیچ علاوه بر نتیجه گرفتن در لیگ، برابر استقلال در جام حذفی شکست خورد تا این جام را نیز از دست بدهد. جامی که برای اسکوچیچ با یک برد 6-0 شروع شده بود.

تعداد بازی: 11
تعداد برد: 1
تعداد مساوی: 3
تعداد باخت: 7
تعداد گل زده: 7
تعدادگل خورده: 17
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس