سخنگوی جنبش حماس در واکنش به حمله جنگنده های صهیونیستی به یک پادگان آموزشی مقاومت در نوار غزه تاکید کرد مقاومت در زمان مناسب به تجاوزگری صهیونیست‌ها پاسخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، "مشیر المصری" سخنگوی جنبش حماس حمله جنگنده های صهیونیستی به یک پادگان آموزشی مقاومت در نوار غزه را محکوم کرده و گفت: این یک اقدام تجاوزکارانه و نقض آشکار آتش بس است دشمن صهیونیست باید مسئولیت این اقدام خود را بپذیرد و مطمئنا بهای آن را در زمانی که مقاومت فلسطین مشخص می کند پرداخت خواهد کرد.

وی تاکید کرد، به طور حتم این یک جنایت است و ملت فلسطین در برابر اینگونه اقدامات سکوت نکرده و با تمام ابزارهایی که در اختیار دارد در میدان نبرد باقی خواهد ماند.

مشیر المصری گفت: به نظر من امروز انتفاضه گزینه اول ملت فلسطین است و توانسته کل ملت را حول محور مقاومت متحد کند، همچنین انتفاضه قضیه فلسطین را بار دیگر به بحث اول مجالس بین المللی تبدیل کرده است. همچنین انتفاضه توانسته بار دیگر به ملت ما برای آزادی سرزمینش از لوث اشغالگران اعتماد به نفس بدهد.

سخنگوی حماس توضیح داد، این انتفاضه پوچی رژیم صهیونیستی را به همگان نشان داده و اثبات کرده که رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است.

وی در اشاره به عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی گفت: فلسطینی ها با امکانات کمی که به کاردهای آشپزخانه محدود می شود توانستند هیمنه خود را به دشمن صهیونیست در میدان های نبرد تحمیل کنند.

او در پایان تاکید کرد، ملت فلسطین در این انتفاضه میلیارد ها دلار به دشمن صهیونیست خسارت وارده کرده و موفق شده علی رغم مسلح بودن صهیونیست ها به بمب هسته ای با آنان وارد توازن قوا شود.

انتفاضه قدس و خروش مردمی فلسطینیان از اول اکتبر (40 روز پیش) با اجرای عملیات شهادت طلبانه یک نوجوان فلسطینی به نام «مهند شفیق حلبی» (19 ساله) در شهر قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست و شهادت این جوان فلسطینی منجر شد، آغاز گشت.

بنا به عقیده ناظران سیاسی این خیزش مردمی فلسطینیان و انتفاضه قدس یک اتفاق ناگهانی نبوده است بلکه نبودن افق سیاسی، وجود خفقان و محاصره ظالمانه، اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی، یورش های مکرر به مسجد الاقصی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی این مسجد، ساخت دیوار حایل، یهودی سازی قدس و استمرار تجاوزات علیه اسرای در بند زندان های رژیم صهیونیستی منجر به آغاز این انتفاضه و خیزش مردمی شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس