در حالی‌که رییس جمهور ایران در آستاته سفر به فرانسه است، رییس جمهور این کشور در اقدامی قابل تامل به یک ضد انقلاب فراری خارج از کشور نشان افتخار اهدا کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که کمتر از 10 روز به سفر «حسن روحانی» رییس جمهور ایران به فرانسه مانده است، «فرانسوا اولاند» رییس جمهور این کشور در اقدامی عجیب نشان ملی افتخار فرانسه را به «عبدالکریم لاهیجی» از عناصر فعال در زمینه تبلیغات منفی علیه حقوق بشر ایران و مرتبط با گروهک‌های معاند با جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد.

بر اساس این گزارش، این مراسم در وبگاه‌های فارسی زبان ضد انقلاب خارج کشور بازتاب داشته و یک وبگاه‌ ضد انقلاب فعال در بسط  روابط  منحرفین جنسی در این زمینه نوشت: فرانسوا اولاند در کاخ الیزه نشان ملی «لژیون دونور» یا نشان ملی افتخار فرانسه را به عبدالکریم لاهیجی، رییس فدراسیون بین‌المللی جامعه‌های حقوق بشر و برخی دیگر اعطا کرد.

اهدا نشان «لژیون دونور» از سوی اولاند یه یک ضد انقلاب در پاریس در آستانه سفر روحانی به فرانسه
عکس مراسم مذکور، لاهیجی نفر اول ایستاده از چپ

این وبگاه ضد انقلاب مستقر در یکی از کشورهای اروپایی در این زمینه نوشت: رییس جمهوری فرانسه با ستایش از شجاعت مدافعان حقوق بشری که جان خود را به خطر می‌اندازند(!)، فدراسیون بین‌المللی جامعه‌های حقوق بشر را نماینده آن‌ها دانسته و گفت، فرانسه باید در محافظت از مدافعان حقوق بشر در سطح دیپلماتیک دخالت کند.

این وبگاه ضد انقلاب در خاتمه گزارش خود به سفر 16 نوامبر حسن روحانی به فرانسه و دیدارش با فرانسوا اولاند در الیزه و بازداشت‌های اخیر عناصر اطلاعاتی دشمن در ایران پرداخت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس