جیمی واردی در هفته دوازدهم لیگ برتر بار دیگر گلزنی کرد تا به اولین بازیکن انگلیسی تاریخ لیگ جزیره تبدیل شود که در 9 هفته پیاپی موفق به گلزنی شده و با رکورد نیستلروی برابری کرد.

گروه ورزشی مشرق - تیم فوتبال لسترسیتی شگفتی ساز این فصل، توانست در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2-1 از سد واتفورد عبور کند و با این نتیجه جایگاه خود را در رده سوم جدول مستحکم کند.

در این بازی دو اتفاق جالب افتاد زمانی که ریاض محرز بازیکن الجزایری تیم لستر برای زدن ضربه پنالتی آماده می شد هواداران لسترسیتی صدایشان درآمد. آنها می‌خواستند جیمی واردی پنالتی را بزند. محرز به احترام آنها توپ را به واردی سپرد و مهاجم ملی پوش لستر پنالتی را گل کرد تا در آستانه تاریخ‌سازی در لیگ جزیره قرار بگیرد.

رکورد شکنی یک بازیکن اصیل در انگلیس + آمار
واردی با این گل به دومین بازیکن در تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که در 9 بازی پیاپی گل زده است. نفر قبلی رود فان‌نیستلروی مهاجم هلندی سابق منچستریونایتد است که توانسته بود از مارس تا آگوست 2003 در 10 بازی پیاپی برای منچستریونایتد گلزنی کند.

البته واردی که با 12 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد این گل‌ها را در یک فصل زده اما فان‌نیستلروی به چنین افتخاری در دو فصل 03-2002 و 04-2003 دست یافت و در 10 بازی پیاپی برای شیاطین سرخ گل زد.

گفتنی است بازی بعدی روباه ها (پس از وقفه بازی های ملی) در سنت جیمز پارک مقابل نیوکاسل است و احتمال مساوی کردن جیمی با رکورد گلزن هلندی وجود دارد. اگر واردی در سنت جیمز پارک گل بزند بازی بعدی آن ها در کینگ‌پاور (استادیوم خانگی لستر) مقابل منچستریونایتد است و جیمی می تواند شانس این را داشته باشد که در دیدار مقابل شیاطین سرخ، رکورد اسطوره این باشگاه را جابجا کند!

ذکر یک نکته دیگر هم خالی از لطف نیست؛ لستر تنها تیمی است که در این فصل در تمام بازیهای خود موفق به گلزنی شده است!

بازی هایی که واردی در این فصل موفق به گل زنی شده است:
بازی شماره 1 : مقابل استون ویلا در دقیقه 82 که با برد 3 بر 2 لستر به پایان رسید.
بازی شماره 2 : در دقیقه 69 مقابل استوک سیتی که بازی با تساوی 2 بر 2 پایان یافت.
بازی شماره 3 : واردی در شکست پرگل 5-2 مقابل آرسنال 2 گل سهم داشت که در دقایق 13 و 89  زده شد.
بازی شماره 4 : لستر مقابل نوریچ 2  بر 1  پیروز شد و واردی در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی یکی از گلهای تیمش را زد.
بازی شماره 5 : بازی لستر و تاتنهام با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید که هر دو گل لستر را واردی در دقایق 66 و 91 به ثمر رساند.
بازی شماره 6 : کریستال پالاس با تک گل دقیقه 59 واردی از لستر شکست خورد.
بازی شماره 7 : وست‌برومویچ با نتیجه 3 بر 2 بازی را به لستر واگذار کرد که واردی گل سوم لستر را در دقیقه 77 به ثمر رساند.
بازی شماره 8 : در برد 2-1 مقابل واتفورد واردی در دقیقه 65 از رو نقطه پنالتی گلزنی کردو به رکورد گلزنی در 9 بازی پیاپی رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس