سرپرست تیم فوتبال استقلال با تأکید بر اینکه کرار جاسم هیچ کمکی به استقلال نکرده است گفت: نمی‌گویم که کرار ما را نجات می‌داد، اما اگر کرار در دربی 81 بود می‌توانستیم دو سه گل دیگر به پرسپولیس بزنیم.

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت کرار جاسم اظهار داشت: استقلال با کرار مشکل دارد و کار به اینجا رسیده که هر روز باید جلسه‌ای در این زمینه برگزار شود که آیا بماند یا برود. بحث کرار باید حل شود و همان‌طور که می‌دانید جلسه‌ای نیز در این رابطه امروز برگزار شد. قرار شد که کمیته انضباطی نظر خود را بدهد و فردا نیز پرویز مظلومی و بهرام افشارزاده در این زمینه صحبت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در مورد کرار نظر نهایی را پرویز مظلومی می‌دهد، چرا که او می‌خواهد کرار در استقلال بماند و اعتقاد دارد که می‌تواند به تیم کمک کند.  

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا موافق ماندن یا جدایی کرار از استقلال است، گفت: بله یا خیر من هیچ چیزی را حل نمی‌کند و مظلومی است که نظر خواهد داد، اما اعتقاد دارم که ماندن کرار در استقلال کار را سخت می‌کند. مظلومی می‌داند که با ماندن او چیزی حل نمی‌شود، اما این مسئله را باید قبول کنیم که در میانه میدان کمبود بازیکن داریم.

پورحیدری خاطرنشان کرد: نمی‌گویم که کرار ما را نجات می‌داد، اما اگر کرار در دربی 81 بود می‌توانستیم دو سه گل دیگر به پرسپولیس بزنیم. نمی‌خواهم کُری بخوانم و در خصوص ضعف‌های تیم خودمان صحبت می‌کنم. دست مظلومی در میانه میدان تنگ است و نیاز به بازیکن دارد.

وی ادامه داد: همه شما می‌دانید که کرار امسال هیچ کمکی به ما نکرده و مظلومی نیز این موضوع را می‌داند، اما سرمربی استقلال اعتقاد دارد اگر مشکل کرار حل شود بیشتر می‌تواند به ما کمک کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به قرارداد کرار جاسم گفت: قرارداد یک بازیکن نمی‌تواند یک‌طرفه باشد و دوطرفه است. اخلاق، شخصیت و برخورد کرار را قبول ندارم و امسال به هیچ عنوان زیر بار تمرینات نرفته و خودش را نرسانده است.

پورحیدری در مورد بحث‌های داوری که اخیرا در فوتبال ایران مطرح شده است، گفت: اصلا نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم. ما در 12 بازی گذشته هم شاهد بودیم که برای ما نیز اشتباهات داوری اتفاق افتاده است. از محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس که برای او احترام قائلم و از دوستان من است انتظار نداشتم که اینگونه صحبت کند. تنها یک بازی بوده که اشتباهات داوری به سود استقلال بود که در آن بازی نیز همه دیدند اشتباهات داوری برای هر دو تیم رخ داد.

وی افزود: ما باید آنقدر شجاعت داشته باشیم که مشکلات را گردن دیگران نیاندازیم، اشتباهات داوری برای هر تیمی از جمله ما اتفاق افتاده و سال‌های سال است که شاهد این موضوع هستیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه ظاهرا کارلوس کی‌روش درخواست کرده میلاد محمدی در یک بازی به میدان نرود اما پس از آن این بازیکن به تیم ملی دعوت نشده است، گفت: مگر کی‌روش به ایران آمده است که بخواهد این بازیکن را دیده باشد، فکر نمی‌کنم که کی‌روش ایران باشد و اگر هم می‌گویید که او در ایران حضور دارد تازه به ایران برگشته است!

پورحیدری در مورد درگیری لفظی بین اسدی و کی‌روش گفت: من را وارد دعوا نکنید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    0 0
    هههه شما کری نخون اقای پورحیدری بهتره بگی اگه رحمتی رو. نداشتیم ۲-۳گل دیگه میخوردیم کرار و بهترش هم میومدن بازی تو ذست ما بود فقط ب لطف سید بود ک‌کمتر گل خوردین
  • علی ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    0 0
    والله خیلی رو داری . ولی چهار ساله که آرزوی بردن پرسپولیس را دارید و شکر خدا هنوز به این هدف دست پیدا نکردید.
  • عبد ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    0 0
    زرشک ، دوباره استقلال با دفاع اتوبوسی از شکست فرار کرد کادر فنی را جو گرفت ، کرار اگر بود که با اون اخلاق قشنگش اخراج می شد و استقلال را ده نفره می کرد .
  • مهدی ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    مگردربازی های قبلی کراررانداشتیدکه رفت وبرگشت شکست خوردید؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس