کد خبر 492734
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

نیروهای امنیتی لبنان یک شبکه جاسوسی وابسته به رژیم صهیونیستی را منهدم و اعضای آن را بازداشت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، اداره امنیت عمومی این کشور در چارچوب پیگیری عملیات ضد جاسوسی و ضد تروریستی و در نتیجه پیگیری دقیق و فشرده در ماه‌های گذشته موفق به بازداشت یک شبکه جاسوسی وابسته به دشمن اسرائیلی در منطقة جنوب لبنان شد. به این ترتیب یک فرد سوری با نام "ر. أ." و همسر لبنانی اش با نام " س. ش." و یک لبنانی دیگر با نام "ه. م." بازداشت شدند.

بازداشت شده ها در تحقیقات انجام شده به اتهامات منتسب به خود اذعان کرده و اعلام کردند که با مأموریت گرفتن از عناصر بالاتر خود اقدام به جمع‌آوری اطلاعات از شخصیت‌ها و اهداف امنیتی و نظامی جهت هدف قراردادن آنها در آینده نمودند. آنها همچنین اقدام به تصویربرداری از مسیرهای عبور و اماکن حساس داخل مناطق جنوب لبنان کرده و فیلم‌های گرفته شده را جهت استفاده از آنها در تجاوزهای آینده برای عناصر جذب کننده خود ارسال کرده اند.

بعد از پایان تحقیقات از این عناصر که با نظارت قاضی "صقر صقر" کمیساریای دولتی در دادگاه نظامی انجام شد، این افراد به دستگاه قضایی تحویل داده شدند. همچنین اقدامات برای رصد و توقیف تمامی عناصر که با این عناصر همکاری کرده اند، ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس