فوذ به کانون‌های تصمیم‌ساز آسان‌تر است و اگر حریف بتواند به این کانون‌ها نفوذ کند به یک نوعی به کانون‌های تصمیم‌گیر ما نیز نفوذ کرده است چرا که تصمیم‌ها عمدتا از سوی مشاوران ساخته می‌شود و بعد به مراکز تصمیم‌گیری ارائه می‌شوند و مسئولان نیز براساس آن تصمیم می‌گیرند. متاسفانه ما از این نفوذی‌ها در مراکز و کانون‌های تصمیم‌ساز و مشاوره‌ای خود داریم. اینان خطرناک هستند.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری صبح دیروز در جمع اعضای بسیج رسانه‌ای استان‌های بوشهر و هرمزگان موضوع نفوذ و مبارزه با استکبار را یک مسئله پردامنه‌ و حساس دانست و گفت: ما در شرایط بسیار خطیری قرار داریم. تاکید می‌کنم که شرایط خطیر است نه خطرناک. به این معنی که به اقتضای انقلاب، در حال حرکت از یک عقبه سخت دیگری هستیم. در طول تاریخ انقلاب، عقبه‌های زیادی را پشت سرگذاشته‌ایم و عبور از هر عقبه دستاوردهای فراوانی نیز به همراه داشته است.

مدیرمسئول کیهان با بیان اینکه نفوذ، ورود پنهان به آوردگاه حریف است. تصریح کرد: اساسا نفوذ برای آسیب‌رسانی به حریف است. منتها نوع آسیب‌ها متفاوت است. یک وقت عوامل نفوذی برای این نفوذ می‌کنند که ترور یا انفجاری انجام دهند ولی خطر در یک نوع دیگر نفوذ است. در نفوذ نوع اول، عامل نفوذی کارش را که انجام داد ماموریتش تمام است. معمولا عامل نفوذی تلاش می‌کند به هیچ‌وجه شناخته نشود. خب، این یک نوع نفوذ است اما نفوذ و خطر اصلی جای دیگر است.

شما ببینید هدف نهایی نفوذ کجاست. ابتدا باید روی یک تابلو مختصات نقطه‌ای که در آن قرار داریم را ترسیم کنیم بدون این تابلو  نمی‌توانید فلش‌های نفوذ را ردیابی کنید.

وی درگیری نظام اسلامی ایران با نظام سلطه بین‌الملل به رهبری آمریکا را یک درگیری ماهوی خواند و گفت: مادامی که ما در حاکمیت بر نسخه اسلام ناب تکیه داریم. نظام سلطه در برابر ما قرار دارد چرا که ذات اسلام ظلم‌ستیز است. بنابراین، موجودیت ما موجودیت نظام سلطه را به خطر می‌اندازد و موجودیت نظام سلطه با موجودیت ما در تعارض است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: فلش اصلی نفوذ به سمت براندازی نظام است اگرچه شما شاهد فلش‌های دیگر نفوذ باشید که باید هم ردگیری کنید اما هدف نهایی براندازی نظام اسلام است شما نفوذ را در فتنه 88 دیدید. این نمونه‌ای از نفوذ بود. هدف اصلی در نفوذ نوع دوم، ورود به کانون‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است، اما نفوذ به مراکز تصمیم‌گیری چندان آسان نیست این مراکز محل تصمیم‌گیری سران نظام هستند مثلا سران سه قوه در آنجا حضور دارند یا فرماندهان ارتش و سپاه در این مراکز هستند.

نه اینکه اصلا ممکن نباشد. بنی‌صدر یک نمونه از این نوع نفوذ بود. اما نفوذ به کانون‌های تصمیم‌ساز آسان‌تر است و اگر حریف بتواند به این کانون‌ها  نفوذ کند به یک نوعی به کانون‌های تصمیم‌گیر ما نیز نفوذ کرده است چرا که تصمیم‌ها  عمدتا از سوی مشاوران ساخته می‌شود و بعد به مراکز تصمیم‌گیری ارائه می‌شوند و مسئولان نیز براساس آن تصمیم می‌گیرند. متاسفانه ما از این نفوذی‌ها در مراکز و کانون‌های تصمیم‌ساز و مشاوره‌ای خود داریم. اینان خطرناک هستند.

شریعتمداری در ادامه به نمونه‌های دیگری از نفوذ با ذکر مصادیق آن اشاره کرد و گفت؛ روزنامه‌نگاران بسیجی  بایستی نگاهشان جلوتر از بقیه باشد و افق پیش روی را زودتر ازبقیه ببینند. هنگامی که در یک سیستم نارسایی رخ می‌دهد، پالس‌هایی از خودش نشان می‌دهد کسانی که هوشیارترند این پالس‌ها را زودتر از دیگران می‌گیرند. وظیفه یک رسانه بسیجی دریافت به موقع این پالس‌ها و پیام‌هاست.

مدیرمسئول کیهان خطاب به اصحاب بسیج رسانه استان‌های بوشهر و هرمزگان گفت؛ وقتی قلم به دفاع از نظام، محرومان و مردم می‌چرخانید و توطئه‌های دشمن را پیشاپیش برملا کرده و می‌سوزانید، پیاده  نظام داخلی و ستون پنجم دشمن که نقشه‌های خود را نقش برآب می‌بینند برای ساکت کردن شما زبان و قلم به ناسزاگویی و هیاهو می‌گشایند که نباید به این سروصداها کمترین اهمیتی بدهید و حتی یک گام به عقب بردارید. مانند برادران بسیجی خود در دفاع مقدس، خط‌شکن باشید.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناسx ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    0 0
    آفرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس