کد خبر 492244
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

تیزر تلویزیونی پویش کتابخوانی روشنا با محوریت رمان «نامیرا» تولید شد.

به گزارش مشرق، تیزر تلویزیونی پویش کتابخوانی روشنا با محوریت رمان «نامیرا» منتشر شد. این تیزر تصویری در قالب یک پویانمایی، بخش‌هایی از رمان «نامیرا» را به تصویر کشیده است.

این پویانمایی توسط آتلیه طراحی نشر معارف تهیه شده است و از ابتدای ماه آینده در تمامی سینماهای کشور و پیش از نمایش فیلم به نمایش درمی‌‌آید. همچنین پخش از پویانمایی از هفته گذشته در رسانه ملی نیز شروع شده است.

پویش کتابخوانی روشنا با محوریت کتاب روشنا از یک ماه قبل آغاز و تا 9 دی ماه ادامه خواهد داشت و طی آن نسخه تازه‌ای از این رمان با قیمت شش هزار تومان قابل تهیه خواهد بود.

پویش کتابخوانی روشنا که نسخه تازه این کتاب را در سراسر کشور و از طریق شش مؤسسه پخش و نشر کتاب در معرض مخاطبان قرار داده، از خریداران این کتاب خواسته است تا با وارد کرد کد 10 رقمی که همراه خرید کتاب در اختیار آنها قرار می‌گیرد در سامانه اینترنتی روشنا در قرعه کشی 72 سفر به عتبات عالیات شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند جدای از کتابفروشی‌ها، با ارسال شماره 72 به پیامک 300033006992 و نیز خرید آن‌لاین در پایگاه‌های اینترنتی ketabroom.ir، manvaketab.ir و bookroom.ir این رمان را خریداری کنند.

{$sepehr_media_1229480_400_300}


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس