کد خبر 492204
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

جانی دپ بازیگر سرشناس آمریکایی قصد دارد تجربه صداگذاری را یک بار دیگر با یکی دیگر از انیمیشن های کمپانی پارامونت تجربه کند.

به گزارش مشرق، «گنومئو و ژولیت» یک اتفاق در سال 2011 بود. یک شگفتی که توانست در میان انیمیشن های مهم سال قرار گیرد و 194 میلیون دلار فروش داشته باشد. امروز کمپانی های پارامونت و مترو گلدوین مه یر رسما اعلام کردند که دنباله آن ساخته خواهد شد. اسم این انیمیشن «شرلوگ گنومز» است و به جای نقش اصلی آن جانی دپ ستاره مجموعه فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» صحبت خواهد کرد.

در فیلم اول جیمز مک آووی نقش گنومئو را بر عهده داشت و امیلی بلانت به جای ژولیت حرف زد که هر دو برای قسمت دوم هم حاضر خواهند بود. داستان این قسمت در مورد یک پرونده جنایی است: وقتی گنوم های باغ های لندن گم می شوند، گنومئو و ژولیت سراغ کاراگاه افسانه ای، شرلوک گنومز می روند تا راز این پرونده را حل کند.

کارگردان قسمت اول این مجموعه کلی آزبری بود که البته در قسمت دوم حاضر نخواهد بود. اما به جای او یک کارگردان نسبتا صاحب سبک تر و با تجربه تر در پروژه حاضر خواهد بود: جان استیونسون که سابقه همکاری با دریم ورکس را در «پاندای کونگ فو کار» دارد. بن زازووه هم فیلمنامه این انیمیشن را می نویسد. گفتنی است این دومین تجربه جانی دپ در صداگذاری انیمیشن در سال های اخیر است. فیلم اول «رنگو» ساخته تحسین شده همین کمپانی پارامونت بود که به کارگردانی «گور وربینسکی» و با همکاری استودیوی نیکلودئون ساخته شده بود. آن فیلم در نهایت توانست اسکار بهترین انیمیشن سال را از آن خودش کند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس