کد خبر 491926
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

مرد ی که پسر 31 ساله اش را به خاطر کتک زدن نوه اش با ضربات چاقو به قتل رساند در بازجویی ها مدعی شد: نمی توانستم صحنه سیلی خوردن نوه ام را تحمل کنم. وقتی پسرم او را کتک زد دیگر کنترل خودم را از دست دادم و درحالی فرزندم را با ضربات چاقو به قتل رساندم که همسرم نیز در این ماجرا مجروح شد.

 به گزارش مشرق، عصر پنجشنبه گذشته زنگ تلفن قاضی ویژه قتل عمد به صدا درآمد و ماموران کلانتری سناباد مشهد از مرگ جوانی در بیمارستان امام رضا (ع) خبر دادند که با ضربات چاقو مجروح شده بود. در پی دریافت این خبر بلافاصله قاضی سید جواد حسینی عازم مرکز درمانی شد و بدین ترتیب تحقیقات درباره چگونگی مرگ جوان مذکور ادامه یافت.

با شناسایی هویت مقتول و راهنمایی ماموران اورژانس که پیکر مجروح حادثه را به بیمارستان منتقل کرده بودند محل سکونت جوان 31 ساله درحالی شناسایی شد که مادر مقتول نیز به خاطر جراحتی که با چاقو به دستش وارد شده بود در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت.

قاضی شعبه 211دادسرای مشهد پس از انجام بررسی های مقدماتی در سردخانه بیمارستان، تحقیقات قضایی را در خیابان صاحب الزمان (عج) 15 و منزل محل وقوع جرم ادامه داد. خون زیادی در تراس و اتاق منزل ریخته بود.

پدر مقتول که به اتهام ارتکاب قتل با صدور دستوری از سوی مقام قضایی دستگیر شده بود در بازجویی ها عنوان کرد: پسرم از حدود یک سال قبل با همسرش دچار اختلاف شده بود و به همراه نوه 2.5 ساله ام نزد ما زندگی می کرد.

این مرد که سال ها قبل به قصابی اشتغال داشت ادامه داد: در این منزل 2 فرزند جوان دیگرم نیز زندگی می کنند و به خاطر این که من دیگر توان کار ندارم و بیکار هستم آن ها اجاره منزل و مخارج زندگی را پرداخت می کنند.

مرد 61 ساله افزود: عروسم که به خاطر اختلافات شدید خانوادگی منزل همسرش را ترک کرده است گاهی برای دیدن فرزندش به اینجا می آید اما من حساسیت خاصی به کودکان دارم حتی اگر در خیابان فردی فرزندش را کتک بزند ناراحت می شوم تا چه برسد به نوه خودم!!

متهم به قتل اضافه کرد: حدود ساعت 3 بعدازظهر بود و من در حال استراحت بودم که سروصدای پسرم را شنیدم که با عصبانیت خطاب به فرزند 2.5 ساله اش می گفت: چرا غذا نمی خوری؟

من با شنیدن این جملات به اتاق پسرم رفتم و گفتم چکارش داری شاید میل به خوردن غذا ندارد؟ اما در همین حال پسرم سیلی به پشت گردن نوه ام زد وقتی او فرار کرد پسرم لگدی هم به سوی او پرت کرد که نوه ام با صورت روی زمین افتاد.

من که تحمل دیدن این صحنه را نداشتم چاقویی را برداشتم و با پسر 31 ساله ام درگیر شدم. در این لحظه همسر 52 ساله ام نیز دخالت کرد و به قصد میانجی گری مرا به سوی تراس منزل بردو در را بست اما پسرم ساکت ننشست و 2 مشت به من زد من هم که دیگر کنترل خودم را از دست داده بودم چند ضربه چاقو به نقاط مختلف بدنش وارد کردم که در این میان ضربه ای هم به دست همسرم خورد. خون زیادی داخل منزل ریخته بود که با کمک همسایگان و توسط اورژانس پسرم به بیمارستان منتقل شد. الان هم خیلی ناراحتم که چرا دست به این جنایت زدم کاش کمی خودم را کنترل می کردم!

مرد 61 ساله با صدور قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی، در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا بررسی های بیشتری در این باره انجام شود و جسد مقتول نیز برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس