کد خبر 491829
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷

الهام غفوري تهيه کننده مجموعه «پايتخت» بيان کرد که در حال مذاکره و ارايه چند طرح به شبکه يک براي ماه رمضان سال ۹۵ هستند.

به گزارش مشرق، الهام غفوري تهيه کننده مجموعه «پايتخت» درباره اين سريال که گفته شد قرار نيست براي نوروز سال ۹۵ ساخته شود گفت: سريال «پايتخت» براي نوروز ۹۵ توليد نخواهد شد و ما در حال مذاکره با مديران هستيم تا طرحي را براي ماه رمضان در شبکه يک آماده کنيم و اينکه اين طرح «پايتخت ۵» باشد يا يک سريال ديگر هنوز مشخص نيست.

وي در ادامه درباره ديگر سريال هايي که قرار بوده است به تهيه کنندگي او و کارگرداني سيروس مقدم ساخته شود، بيان کرد: سريال «علي البدل» در حال حاضر در مرحله طرح و نگارش است و مذاکراتي هم شده و ممکن است براي شبکه نمايش خانگي ساخته شود.

تهيه کننده مجموعه «پايتخت» در پايان درباره ساخت «علي البدل» توضيح داد: ما فعلا در حال مذاکره هستيم و صحبت هايي در اين زمينه انجام شده که سريال در شبکه نمايش خانگي ساخته شود اما هنوز به قطعيت نرسيده است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    0 0
    نه تور رو خدا داشته باشیم!!! حیف بود حالا تا پایتخت 100 جا داریم
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    0 0
    بسیار عالی چون به مسخره گرفتن تماشاچی بود وچرت و پرت سریال بی معنی و تهی بود احسنت به این ایده دیگه پخش نکنید اصلا وقت صرفش نکنید
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    0 0
    تو رو قران بسه دیگه همین چهار تا سری قبلی هم یه سری داستان مزخرف ساختین مثلا تو پایتخت 2 گنبد گلدسته سازی قحطی بود که از مازندران باید میبردن بوشهر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس