وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: دیگر مجبور به پذیرفتن شروط یک کشور برای سرمایه‌گذاری در حوزه ارتباطات نیستیم.

به گزارش مشرق، محمود واعظی عصر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با شرایطی که در منطقه وجود دارد این دولت موضوع درگیری‌های میان قوا را خاتمه داد و اکنون تعامل میان همه قوا و دستگاه‌ها و نهادها و نیروهای نظامی در کشور وجود دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: امروز هیچ تقابلی میان قوا وجود ندارد و همه آن‌ها تحت منویات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارند.

این وزیر کابینه دولت دهم بیان کرد: دولت در کنار همه مسائلی که در کشور وجود دارد مسئله حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی را نیز در دستور کار قرار داده است.

واعظی تصریح کرد: هر چند دولت معتقد است که باید دسترسی آزاد به اطلاعات در کشور وجود داشته باشد اما اعتقاد این است که باید همه چیز در چارچوب قواعد اخلاقی باشد و از فضای مجازی به خوبی استفاده شود.

وزیر ارتباطات بیان کرد: اگر شبکه‌های اجتماعی قواعد اخلاقی را رعایت کنند دولت برای فعالیت آن‌ها ایستادگی می‌کند.

وی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور گفت: سال آینده پیش‌بینی رونق اقتصادی داریم تا بتوانیم با استفاده از منابع داخلی و خارجی وضعیت خروج از رکود را داشته باشیم.

واعظی تصریح کرد: آرام آرام فضای رفت و آمدها تغییر کرده و دیگر مجبور نیستیم برای مثال در بخش فن‌آوری اطلاعات تنها با یک کشور چین ارتباط داشته باشیم و به همین خاطر هرگونه که آن‌ها خواستند عمل کنیم.

وی افزود: اما امروز شرکت‌های مهم مخابراتی دنیا در صف انتظار برای سرمایه‌گذاری هستند و این ما هستیم که قیمت ارزان‌تر و کیفیت‌ بهتر را تعیین می‌کنیم.

این وزیر دولت دهم یکی از مشکلات کشور را مربوط به تحریم‌ها دانست و گفت: نشان دادیم که می‌توانیم حقوق ملت ایران را حفظ کرده و تحریم‌ها را هم برداریم.

وی با انتقاد از برخی که به دنبال جناحی و انتخاباتی کردن مذاکرات هستند، افزود: اقلیتی به دنبال این کار بودند که رهبری ورود پیدا کردند و جلوی آن را گرفتند و در نهایت نامه 9 بندی مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب بود و همانند نقشه راهی برای همه است.

واعظی به موضوع اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی هیچ ربطی به تحریم و برجام ندارد و فرمانی است که ابلاغ شده و چه مذاکره در کشور به سرانجام برسد و یا نرسد خط مشی اقتصاد کشور مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    مراقب جاسوسی این صف طویل نیز باشید
  • ali ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    پس جنجال صف برای تلفن ثابت و در صورت تلاش مخابرات وارد شدن شرکت های دیگر به خاطر اینه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس