کد خبر 491717
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹

مدیر برنامه‌های مهاجم 30 ساله کهکشانی‌ها خبر جدایی احتمالی ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها از رئال را یک شایعه خواند.

به گزارش مشرق، پیش از جدال سه‌شنبه شب رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال جلوی رونالدو را گرفت و خواستار شنیدن توضیحات این بازیکن درباره اظهارات اخیرش در خصوص جدایی احتمالی از جمع کهکشانی‌ها شد.

ستاره پرتغالی رئال در مصاحبه‌ای که با نشریه «کیکر» آلمان داشت در پاسخ به این پرسش که «احتمال دارد از رئال‌ مادرید جدا شوی؟» گفته بود: «چرا که نه. هر اتفاقی ممکن است برای آینده من رخ دهد».

ژرژ مندس+ کریستیانو رونالدو

در جریان بازی رئال مادرید و PSG بود که صحبت در گوشی رونالدو با لوران بلان، سرمربی حریف هم به شایعه جدایی این بازیکن از رئال دامن زد. روزنامه فرانسوی «La Parisien» مدعی شده که مهاجم 30 ساله کهکشانی‌ها در گوش بلان گفته است؛ «تیمت عالی بازی می‌کند، دوست دارم با تو کار کنم».

ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های رونالدو اما معتقد است تمامی گمانه‌زنی‌هایی که در مورد جدایی احتمالی این بازیکن از رئال مادرید مطرح می‌شود، شایعه‌ای بیش نیست.

وی در این باره گفت: اگر نظر من را می‌خواهید بدانید، باید بگویم که کریستیانو در رئال مادرید بازنشسته خواهد شد. همیشه شایعاتی مطرح است و هر روز یک داستان جدیدی بر سر زبان‌ها می‌افتد. به نظر من رونالدو در رئال مادرید از دنیای بازیگری خداحافظی خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس