شهید علی علوی که پیکرش پس از 32 سال تعیین هویت شد با حضور ولایتمدار روستای پیر یوسفیان قزوین تشییع شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق،‌ دقایقی قبل با حضور مردم ولایتمدار استان قزوین پیکر مطهر شهید سلطانعلی علوی بر روی دستان امت شهید پرور تشییع و برای وداع با وی به حسینیه حضرت رقیه پیر یوسفیان منتقل شد.

در این مراسم که حجت‌الاسلام طهماسبی امام جمعه الوند،‌ علیرضا حیدری فرمانده سپاه البرز، فرج‌الله فصیحی رامندی رئیس شورای شهر قزوین و همچنین دیگر مردم و مسئولین حضور داشتند پیکر شهید علوی با شکوه هر چه تمام و حضور چند هزار نفری مردم تشییع شد.

حجت‌الاسلام علی طهماسبی امام جمعه مردم قزوین در حاشیه تشییع پیکر این شهید  اظهار داشت: حضور شهدا پس از سال‌ها موجب رونق فضای معنوی در شهرها شده و امروز همه مردم و مسئولان وظیفه دارند تا ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وی افزود: شهدای راه حق و حقیقت و به خصوص شهدای جنگ تحمیلی ستارگان فروزان آسمان انقلاب اسلامی ایران هستند که هر کدام می‌توانند الگویی مناسب برای نسل جوان باشند.

علیرضا حیدری فرمانده سپاه البرز نیز در این مراسم ضمن تقدیر از شکوه حضور مردم در مراسم وداع با شهید علوی و بر ادامه دادن راه شهدا تاکید کرد.

به گزارش فارس، شهید سلطانعلی علوی از پاسداران شهیدی است که در عملیات خیبر سال 62 به شهادت رسیده و پیکر مطهرش پس از 32 سال با تشخیص DNA تعیین هویت و به زادگاهش بازگشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس