مهاجم تیم فوتبال فولاد گفت: از شنیدن خبر محرومیتم نزدیک بود شاخ دربیاورم.

به گزارش مشرق، اسماعیل شریفات پس از شکست سه بر یک فولاد مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی راه آغاز کردیم و توانستیم به گل هم برسیم، اما در ادامه در 5 دقیقه غافلگیر شدیم و روی دو ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم.

وی ادامه داد: پس از آن بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم هر لحظه به گل برسیم، اما متأسفانه بار دیگر غافلگیر شدیم و گل سوم را دریافت کردیم که دیگر کار برای‌مان تمام شده بود.

بازیکن فولاد درمورد اینکه مشکل تیمش کجاست، گفت: من نمی‌توانم در این باره صحبت کنم، بلکه کادر فنی و مدیریتی باید در این باره نظر بدهند. آنها بازی تیم را آنالیز می‌کنند و می‌توانند در این باره تصمیم بگیرند.

شریفات درمورد اینکه گفته می‌شود اسکوچیچ در رختکن از تیم خداحافظی کرده، تأکید کرد: خیر، چنین چیزی وجود نداشت. او حتی یکشنبه هم روز تمرین تیم را خبر داده است.

وی درمورد عدم شادی پس از گلش گفت: شادی کردن و یا شادی نکردن، زیاد مهم نیست، مهم این است که من برای تیمم مؤثر باشم که خدا را شکر توانستم یک گل هم برای تیمم به ثمر برسانم، اما نتیجه‌ای نداشت.

بازیکن فولاد خاطرنشان کرد: اتفاقات فوتبال برخی مواقع علیه شما می‌شود، ما هم‌اکنون در روزهای بد خود به سر می‌بریم. امیدواریم در آینده بهتر شویم.

وی درمورد اینکه آیا تیم مشکلات مالی یا مدیریتی دارد، گفت:‌من نمی‌توانم در این باره صحبت کنم.

شریفات درمورد تعطیلی لیگ یادآور شد: این موضوع به ضرر تمام تیم‌هاست، به هر حال تیم ملی هم مهم است و کی‌روش و فدراسیون صلاح تیم را می‌دانند.

وی درمورد اینکه هواداران خواستار بازگشت دهکردی هستند، من نمی‌توانم در این باره نظری بدهم.

مهاجم فولاد درمورد شرایط بد این تیم گفت: تمام فکر و ذکرمان این است که فولاد را از این وضعیت نجات بدهیم. به چیزی جز این فکر نمی‌کنیم. از این شرایط ناراحتم و امیدوارم فولاد از بحران خارج شود.

شریفات درمورد اینکه اسکوچیچ در رختکن عصبانی بوده و بازیکنان را نگه داشته، گفت: اتوبوس تیم دیر آمده بود و بازیکنان در رختکن نشسته بودند.

مهاجم فولاد درمورد اینکه مشکل این تیم کجاست، گفت: مدیریت می‌تواند به این سؤال پاسخ بدهد و بهتر در این مورد تشخیص می‌دهد که چه تصمیمی بگیرد. اسکوچیچ خوب کار می‌کند. ما خوب بازی می‌کنیم، اما نمی‌توانیم خوب نتیجه بگیریم. مقابل استقلال روی دو ضربه کاشته دو گل خوردیم و گل سوم را هم روی غافلگیری دریافت کردیم.

شریفات درمورد محرومیتش در آستانه بازی با استقلال و بخشش ناگهانی‌اش گفت: وقتی به من گفتند محروم هستی، می‌خواستم شاخ دربیاورم. من در صحنه‌ای که در بازی‌های قبلی اخراج شدم، هیچ صحبتی نکردم، اما گفتند که محسن قهرمانی گزارش داده است، قهرمانی و حسن‌زاده خدا را در نظر بگیرند. ظاهراً قهرمانی برای آنکه بخواهد کارت قرمزی که به من داده توجیه کند، گزارشی نوشته درحالی که در آن صحنه من فقط گفتم؛ من چرا اخراج شدم.

شریفات درمورد اینکه دهنوی و نورمحمدی رأی محرومیت‌شان هفته بعد از بازی صادر شده، اما محرومیت او چند هفته بعد صادر شد، گفت: نمی‌دانم ظاهراً آنجا لب‌خوانی کرده‌اند و آنها فحش داده‌اند، اما من حرفی نزدم و فقط گفتم چرا و بعد از بازی هم از زمین بیرون رفتم و روی سکو نشستم. مثل اینکه قرار است در لیگ محرومیتم اعمال شود، امیدوارم حسن‌زاده به این مسئله رسیدگی کند.

شریفات درمورد اینکه به او لقب اسی مسی داده‌اند، گفت: این لقب از زمانی که در فولاد بودم به من داده شد. مردم و تماشاگران به من چنین لقبی داده‌اند. در استقلال با این لقب صدایم می‌کردند. من مسی را دوست دارم، سعی می‌کنم مثل مسی بازی کنم اما هیچ فوتبالیستی، مسی نمی‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس