کد خبر 491153
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: نگران شدم اشتباه فغانی تأثیری در روحیه بازیکنانم بگذارد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و پدیده مشهد گفت: بازی پایاپایی بود و هر دو تیم خیلی محکم و جاندار بازی کردند و موقعیت‌های زیادی داشتند اما در اواخر نیمه دوم و وقت‌های اضافه موقعیت‌های ما بیشتر و خطرناک‌تر از پدیده‌ بود و بازی را در کنترل داشتیم.

وی گفت: پدیده تیم قابل احترامی برای من است. ما از شانس‌هایمان استفاده کردیم و من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، مطمئناً اگر چهار یا پنج روز دیگر بازی داشتیم تعداد مصدومان ما بیشتر می‌شد.

سرمربی نفت تهران افزود: شانس ما مقابل پدیده این بود که دست مهاجری برای استفاده از نیمکت خود باز نبود. من برای تیم پدیده آرزوی موفقیت می‌کنم. در رقابت‌های جام حذفی هرچقدر حلقه تنگ‌تر باشد شرایط سخت‌تر می‌شود. در واقع در جام حذفی استارت کار ما از این بازی خورده شد.

 منصوریان در مورد قضاوت داور خاطرنشان کرد: در مورد داوری چه زمانی که برده‌ام و چه باخته‌ام صحبت نمی‌کنم و تنها باید بگویم به بازیکنانم افتخار می‌کنم که در این بازی جنگیدند و پیروز شدند. من قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم که با فغانی در جریان بازی صحبت نکنند چون او داور انعطاف پذیری نیست.

وی در خصوص اشتباه فغانی در شمارش تعداد پنالتی‌ها گفت: من نگران شدم مبادا این اشتباه تأثیری در روحیه بازیکنانم بگذارد و بازیکنانم پنالتی را خراب کرده و نتیجه را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص گل تیم نفت که کمک داور آفساید اعلام کرد گفت: فکر می‌کنم که گل می‌توانست صحیح باشد اما باز هم کارشناسان داوری باید در این خصوص نظر بدهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس