رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به بازداشت یک شهروند لبنانی‌الاصل ساکن آمریکا در ایران بیانیه‌ای پرسید: کاخ سفید قصد دارد چه اقدامی در این خصوص انجام دهد!

به گزارش مشرق، اد رویس، رییس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا روز سه‌شنبه به گزارشات مبنی بر بازداشت یک شهروند لبنانی-آمریکایی ساکن واشنگتن در ایران واکنش نشان داد و یک بیانیه صادر کرد.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی مجلس نمایندگان آمریکا، رویس در بیانیه خود آورده است: یک روز دیگر، یک نفر دیگر توسط ایران گروگان گرفته شد. مشخص است که ایران فصلی را درباره کسانی که با آمریکا رابطه دارند، گشوده است. کاخ سفید قصد دارد چه اقدامی در این خصوص صورت دهد؟

پیش از این سه شهروند آمریکایی دیگر که اصالت ایرانی دارند به اتهامات مشخصی در ایران بازداشت شده بودند که پس از گذراندن مراحل قانونی و محاکمه در دادگاه به حبس محکوم شده و اکنون در حال سپری کردن دوران محکومیت خود هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز در واکنش به این خبر گفت: کسانی که مقیم آمریکا محسوب می‌شوند دارای گذرنامه آمریکایی نیستند، بنابراین خدمات کنسولی در صورت بازداشت‌شان، از سوی کشور تابع آنها انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بی سواط ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    ادی جون اونایی که دستگیر میشن جاسوسن نه گروگان. می فهمی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس