در پی اوج گرفتن خشونت و ناآرامی در اراضی اشغالی و فلسطینی، انتفاضه سوم به این منطقه محدود نبوده و دو صهیونیست نیز یکی در آمریکا و دیگر در پرواز چاد به اتیوپی هدف حمله قرار گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، در پی اوج گرفتن خشونت و ناآرامی در اراضی اشغالی و فلسطینی که به انتفاضه سوم منجر شد، این بار دو صهیونیست یکی در آمریکا و دیگری در پرواز چاد به اتیوپی، هدف حمله قرار گرفتند.

به گزارش نشریه «الگماینر»، یک یهودی ارتدوکس سه‌شنبه شب (شب گذشته) در بروکلین آمریکا با چاقو هدف حمله یک فرد ناشناس قرار گرفت.

همزمان روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نیز به نقل از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گزارش داد، مقامات اتیوپیایی یک سودانی را بازداشت کرده‌اند که در پرواز چاد به اتیوپی به یک اسرائیلی یهودی حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

این روزنامه اسرائیلی در مطلب دیگری گزارش داد، همزمان با سخنان تحریک‌آمیز «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه نمایندگان عرب کنست (پارلمان رژیم صهیوینستی)، یک اسرائیلی نیز روز گذشته «احمد طیبی» یکی از نمایندگان عرب حزب «فهرست مشترک‌ اعراب» را در صفحه فیس‌بوک خود به مرگ تهدید کرد.

به دنبال تهدید او، پلیس رژیم صهیونیستی این فرد 24 ساله با نام «روش هاآین» را بازداشت کرده‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس