کد خبر 490926
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

هفته هشتم رقابت های لیگ ستارگان قطر از فرداشب آغاز می شود، هفته ای که می تواند اتفاقات جالبی را رقم بزند.

به گزارش مشرق، رقابت های لیگ ستارگان قطر از فرداشب وارد هفته هشتم خود خواهد شد ودر یکی از حساس ترین بازی های هفته ام صلال با در اختیار داشتن آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی ایران میزبان تیم سرشناس لخویا خواهد بود. این بازی از آن جهت حائز اهمیت است و مورد توجه رسانه های قطری قرار گرفته است کهنتیجه اش می تواند آینده و سرنوشت سرمربی لخویا را رقم بزند چون برخی رسانه های قطری مدعی شدند در صورت ناکامی لخویا مقابل ام صلال سرمربی این تیم از کار برکنار خواهد شد.

جمال بلمازی مربی فرانسوی – الجزایری لخویا که با این تیم سال های درخشانی را رقم زد در فصل جاری به هیچ عنوان نتوانسته انتظارات را برآورده کند به همین خاطر خمیس خلیفه قائم مقام باشگاه با انتقاد از عملکرد تیم مدعی شد در آخرین نشست مدیران باشگاه جمع بندی شد اگر تیم نتواند در بازی برابر ام صلال نتیجه لازم را کسب کند تغییرات روی نیمکت قطعی خواهد بود. گفته می شود اگر یاران آندو فردا شب حکم اخراج بلمازی را با برتی مقابل لخویا امضا کنند کیکو فلورس سرمربی اسپانیایی سابق الاهلی امارات هدایت لخویا را در دست خواهد گرفت ضمن این که لوئیس مارتین انگلیسی و عبدالمقصود مصری هم گزینه های دیگر جانشینی بلمازی هستند.

در دیگر بازی حساس فردا شب العربی با اشکان دژاگه میزبان الخریطیات خواهد بود. شاگردان فرانکو زولا بعد از بازی پرحاشیه برابر السد امیدوار هستند با رسیدن به برتی مقابل الخریطیات بار دیگر فاصله شان با صدرنشین را کمتر کنند و در این راه تمام امیدشان به ساق های اشکان دژاگه ستاره ایرانی شان دوخته شده است. قرار است بعد از بازی های فرداشب دو بازیکن ایرانی راهی تهران شوند تا در اردوی تیم ملی شرکت کنند.

برنامه کاملا بازی های هفته هشتم لیگ ستارگان قطر به شرح زیراست:

پنجشنبه 14 آبان 94

16:45: ام صلال – لخویا
19:00: العربی – الخریطیات

جمعه 15 آبان 94

16:45: الخور – قطر
16:45:الریان – الوکره
19:00: الغرافه – السد

شنبه 16 آبان 94

16:45: السیلیه – الاهلی
19:00: الجیش - مسیمیر
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس