نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتشار یک کتاب جدید به انتقاد از توافق هسته ای ایران و باراک اوباما پرداخت.

به گزارش مشرق، وبسایت "جویش ژورنال" در گزارشی نوشت: "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا به تازگی کتابی با عنوان "آمریکای فلج: چگونه آمریکا را دوباره بزرگ کنیم؟"منتشر کرده است. وی در این کتاب از توافق هسته ای ایران به شدت انتقاد کرده است. به ادعای ترامپ، اوباما با توافق هسته ای ایران، بدترین معامله را رقم زد. این در حالی است که این نامزد جمهوری خواه رابطه آمریکا با رژیم صهیونیستی را بهترین معامله این کشور می داند.

وی در ادعایی مضحک در کتاب خود نوشت: "چرا در شرایطی که ایران با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد، آمریکا می بایست توافقی به ارزش میلیاردها دلار با این کشور امضا کند. دارایی هایی که ایران از آنها در حمایت از تروریسم استفاده می کند. توافق هسته ای اوباما با ایران بدترین توافقی بود که من تا به حال دیده بودم. چیزی بدتر از این وجود نداشت. واقعا شرم آور است. ایران به آنچه که می خواست رسید."

وی همچنین نوشت: "تا زمانی که آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در قدرت است، ایران دشمن ما و تهدیدی برای موجودیت اسرائیل است."

ترامپ همچنین در ادامه ادعاهای بی اساس خود متذکر شد: اگر ایران می خواست ما را متقاعد کند، دست کم 4 زندانی بازداشت شده در این کشور را آزاد می کرد. رئیس جمهور بعدی آمریکا قادر نخواهد بود این توافق را رد کند یا تحریم های ایران را بازگرداند. اما همیشه یک راه گریز وجود دارد. ما باید این راه را بیابیم و اگر لازم باشد هزینه های زیادی برای آن صرف کنیم. هرچه که باشد، ایران نباید مجوز ساخت سلاح هسته ای دریافت کند. ایران باید بداند بهترین راه برای توافق با رهبران این کشور این است که آنها از انجام همه برنامه های هسته ای شان دست بکشند. ایرانی که سلاح هسته ای داشته باشد ما را مجبور می کند برای دفاع از اسرائیل و دیگر متحدان در منطقه، اقداماتی به کار گیریم. اما این اتفاق هرگز نخواهد افتاد."

وی همچنین به تعریف و تمجید از صهیونیستها پرداخت و نوشت: "من همیشه صهیونیستها و اسرائیل را دوست داشته ام. همیشه مردم یهود را تحسین کرده ام و از رابطه آمریکا با آنها خرسند بودم. رئیس جمهور بعدی نیز باید این روابط را حفظ کند و آنها را پابرجا نگه دارد."
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    این یعنی خداراشکر راه را داریم درست می رویم
  • ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    الحمدلله. شکرالله. مرگ بر آمریکا. درود بر امام خامنه ای. ماشاءالله به امام خامنه ای که خار چشم جنایتکاران جهان و دشمنان اسلام و دشمنان ملت شده.
  • ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    لعنت بر ترامپ
  • جعفری ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    همه مردم ایران فدایی خامنه ای عزیز هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس