کد خبر 490409
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

سرمربی پرسپولیس گفت: من سوشا، بابک، اومانیا، طارمی را در اختیار ندارم و مترجم من هم محروم هستند. وضعیت رضاییان و نوراللهی هم نامشخص است و این یک بازی حساس برای ماست.

به گزارش مشرق، برانکو که با توجه به ساعت پرواز تیمش به اصفهان، با هماهنگی های صورت گرفته این نشست را در محل سازمان لیگ برگزار کرده بود درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پیش از تقابل با شاگردان یحیی گل محمدی صحبت کرد.

در برابر ذوب آهن بازی عالی را به نمایش گذاشتیم و در این بازی هیچ تیمی حق اشتباه را ندارد و هر تیمی اشتباه کند حذف خواهد شد. ذوبی ها سراپا انگیزه هستند. آنها در تبریز نتیجه باخت 4 بر یک را به تساوی کشاندند. این نشان دهنده این است که از تکنیکی و تاکتیکی فوق العاده هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره محرومان تیمش گفت: من سوشا، بابک، اومانیا، طارمی را در اختیار ندارم و مترجم من هم محروم هستند. وضعیت رضاییان و نوراللهی هم نامشخص است و این یک بازی حساس برای ماست.

سرمربی پرسپولیس درباره شایعه پیشنهاد حضورش در سپاهان گفت: من این شایعه را شنیده ام. البته من امروز به اصفهان می روم اما برای دیدار با ذوب آهن. البته من پیشنهاد داشتم از سپاهان و به گذشته برمی گردد. من آقای باقریان را می شناسم و این رابطه به گذشته برمی گردد و این شایعات به این مساله برمی گردد. اما هیچ کس تلاشی برای این پیشنهاد به من نداشته است.

برانکو در پاسخ به انتقاداتی درباره خط حمله اش و موقعیت هایی که شاگردانش از دست می دهد گفت: این مشکل از ابتدای فصل وجود دارد. گلزن متولد می شود و نمی توان او را ساخت. همانطور که می دانید بعد از علی دایی و هاشمیان دنبال گلزنی است که نزدیک این دو باشند و هنوز پیدا نشده است. بهتر بگویم به سادگی نمی توان آن را پیدا کرد. ما تلاش می کنیم از طریق تمرینات و آیتم هایی که برگزار می کنیم به این هدف برسیم اما یک شبه نمی توان. ما بازیکنان جوانی داریم طارمی، علیپور و عالیشاه سن پایینی دارند و این ها به تیم ملی ملحق می شوند و برنامه تمرینی متفاوتی در آنجا دنبال می کنند و این خلل برای ما ایجاد می کند.

وی ادامه داد: بنگستون به هندوراس می رود و بچه های ما به گوام می روند و این کارمان را سخت می کند. ما تلاش می کنیم از طریق بازی مان شانس گلزنی مان را بیشتر کنیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوالی درباره اتفاقات اخیر بین کی روش و اسدی گفت: من این بحث را دنبال نکردم. اما شنیدم یک سری اختلافات است. من در جایگاهی نیستم بگویم حق با چه کسی است و نمی دانم دلیل این دعواست و نمی توانم نظری بدهم. مشغله زیادی در پرسپولیس دارم و به این مساله فکر نمی کنم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس