با گذشت نزدیک به یک ماه از آغاز انتفاضه سوم، جوانان فلسطینی به کمک رزمندگان جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تونل هایی را در مرز غزه و فلسطین اشغالی برای ورود به شهرک های صهیونیست نشین حفر کردند.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت: یک فرمانده ارشد بازنشسته ارتش اسرائیل به تازگی عنوان کرده است که حماس تونل هایی را برای انجام حملات پیش بینی نشده در مرز غزه و کرانه باختری حفر کرده است و با وجود آن که سران تل آویو از این اقدام با خبر هستند، واکنش متقابلی را تاکنون انجام نداده اند.

بنابر این گزارش، در یک نشست که توسط موسسه مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی برگزار شد، افسران سابق این رژیم انتقادات تندی را علیه سیاست های کابینه نظامی بنیامین نتانیاهو انجام دادند.

تونل‎هایی که وارد تل آویو و فلسطین اشغالی می‎شوند+عکس
جروزالم پست در ادامه افزود: ژنرال "یوم تاو سامیا" در این نشست گفت: اگر چه تشکیلات دفاعی اسرائیل تمامی اقدامات در مورد فعالیت های حفر تونل توسط نیروهای حماس را قبل از عملیات سال 2014 میلادی می دانست اما تاکنون هیچ اقدام پیشگیرانه را انجام نداد.


تونل‎هایی که وارد تل آویو و فلسطین اشغالی می‎شوند+عکس

وی در ادامه افزود: متاسفانه، در حال حاضر نیز تونل های جدیدی در مرز غزه و زیر حفاظ ها در حال حفر است و رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن این اقدام شکست خورده است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس