کد خبر 490116
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۳

مهدی رحمتی در بحبوحه دعوای کی روش با اسدی،و اینکه باید به تیم ملی دعوت شود یا نه متنی را در اینستاگرامش منتشر کرده است.

به گزارش مشرق، پس از درخشش سید مهدی رحمتی در دربی پایتخت یک بار دیگر نگاه ها به سمت او،کارلوس کی روش و تیم ملی خیره شد و منتقدان سرمربی تیم ملی با انجام مصاحبه های مختلف عنوان کردند که آیا باز هم کروش این درخشش دروازه بان استقلال را ندیده است؟

این در حالی است که اسدی دبیر فدراسیون فوتبال هم که مدت هاست با سرمربی تیم ملی اختلاف دارد در مصاحبه ای به حمایت از رحمتی پرداخت و از کروش برای دعوت نشدن این بازیکن به تیم ملی سوال کرد.سوالی که این جواب کروش را به همراه داشت:«برای من تنها توانایی کافی نیست و یک بازیکن باید شخصیت داشته باشد.»اظهار نظری که واکنش های متفاوتی را به همراه داشت و باعث شد تا استقلالی ها علیه کروش موضع بگیرند، بیانیه بدهند و او را تهدید کنند تا زمانی که عذر خواهی نکند آنها هم ملی پوشان خودشان را در اختیار تیم ملی نمی گذارند.

ساعاتی پس از بیانیه استقلالی ها علی کفاشیان یک اظهار نظر کوچک کرد و گفت که از این پس کی روش مصاحبه نمی کند مگر با اجازه او و فدراسیون فوتبال! رییس امروز صبح هم کروش را به فدراسیون دعوت کرد و با برگزاری جلسه ای سعی کرد شعله های اختلاف او با اسدی،استقلال و رحمتی را کم کند.

با همه این شرایط کروش زمانی که از فدراسیون بیرون آمد در جمع خبرنگاران شخصیت را طور دیگری معنا کرد و گفت که منظورش شخصیت سبک بازی و فوتبالی است و او اتفاق ابرای رحمتی احترام خاضی قائل است اما در برنامه هایش برای تیم ملی جایی نخواهد داشت.

رحمتی از زمانی که از تیم ملی خداحافظی کرده کمتر درباره این موضوع حرف زده،به خصوص در هفته ها و ماه های اخیر.با این حال او امشب متنی را در اینستاگرامش منتشر کرد که به نظر می رسد بی ارتباط با کارلوس کی روش نباشد.متنی که مضمونش این است:«صداقت هدیه بسیار ارزشمندی است،آن را از انسانهای کم ارزش توقع نداشته باشید.»آیا او این جمله را برای کارلوس کی روش نوشته؟

رحمتی

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    به نظر من حق با کی روشه افتاد
  • مجید ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    من پرسپولیسی هستم واعتقاد دارم اقای رحمتی کسی است که هم تیم ملی به ایشان احتیاج دارد وهم ایشان می توانند به تیم ما کمک کنند . مسئولین وجناب اقای اسدی (که جای تشکر از ایشان هست ) نباید اجاز بدهند اقای کیروش با لج ولجبای تیم را به سوی زوال هدایت کند (وضعیت فعلی تیم ) نگذاریم دیگران برای تیم ملی ما تصمیمات غلط بگیرند . هرچند مقصر اصلی کفاشیان است .
  • یک نفر ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    تیم ملی‌ جای قرتی بازی نیست
  • حسام ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    رحمتی بسیار دروازبان خوبی است ، بازیکن تیم ملی سرباز تیم و ملت محسوب میشه زمانی که رحتمی هی خدا حافظی میکرد شما ها کجا بودید ؟ به نظر من مربی حق تصمیم گیری دارد، یکم از این سیاست زدگی فاصله بگیرید لطفاً وقتی جای به کسی سپرده میشه نباید دخالت توش کرد ، کی روش اگر هیچ کاری نکرده بدنه تیم رو جوون کرده که هیج مربی داخلی وجود این کار رو نداشته ، این یعنی تا 10 سال آینده تیم رو ساخته ، دیدید که حتی تو دربی مربی داخلی ( مظلومی ) جوون ها رو نیمکت نشین کرد !
  • ناشناس ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    اگه قراره تیم ملی با یک نفر قهرمان بشه ....نشه بهتره
  • ناشناس ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    اگه قراره تیم ملی با یک نفر قهرمان بشه ....نشه بهتره
  • شایان ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    در کدوم بازی تیمو جون کرد در بازی با ترکمنستان یا گوام؟ همین آقا جرات داره در بازی های بزرگ ترکیبو جون کنه مطمئن باش این کارو نمیکنه حتی در بازی مثل عمان هم کیروش ترسو بودنشو نشون داد و بازم از همون ترکیبه قبلی استفاده کرد
  • ناشناس ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    اگه قراره تیم ملی با یک نفر قهرمان بشه ....نشه بهتره
  • بیطرف ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    سلام. کی روش مربی کارکشته و باهوشیه و میدونه حضور یک بازیکن مغرور چقدر میتونه به کل تیم ضرر برسونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس