کد خبر 490109
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹

آنالیز کامل داوری دربی 81 در برنامه نود نشان از قضاوت خوب محسن ترکی و تیمش داشت.

به گزارش مشرق، کارشناس داوری برنامه 90 مسعود مرادی بود و وی اتفاقات داوری دربی 81 را اینگونه مورد بررسی قرار داد:

1- برهم خوردن تعادل امید ابراهیمی در محوطه جریمه پرسپولیس خطا نبود، و بازیکن استقلال به دلیل شبیه‌سازی می‌توانست اخطار بگیرد.

2- برهم خوردن تعادل رامین رضائیان در محوطه جریمه استقلال به هیچ عنوان خطا نبود.

3- کمک داور در شرایط تک به تک آفساید امید عالیشاه را اعلام نکرد که تصمیم به ادامه بازی کاملا درست بود و مدافع استقلال آفساید را پر کرده بود.

4- یک خطا روی مهدی طارمی در نیمه اول توسط مگویان انجام شد و به بازیکن پرسپولیس پشت پا زد و باید کارت زرد دریافت می کرد که از چشم داور دور ماند.

5- برخورد توپ به دست حنیف عمران زاده در محوطه جریمه استقلال خطای پنالتی نبود.

6 - علیرضا نورمحمدی بازیکن تیم پرسپولیس در محوطه جریمه استقلال بر روی رحمتی خطا کرد و مستحق کارت زرد بود. (مرادی بعدا گفت که ظاهرا کارت گرفته)

7- مرادی درباره گل پرسپولیس و خطای بنگستون روی رحمتی گفت: برخورد زمانی انجام شد که توپ در حال ورود به دروازه بود و ادامه بازی صحیح بود. قبول دارم برخورد انجام شد اما برخورد او با پای رحمتی مانع حرکت دروازه بان نشد و این نمی تواند خطا باشد. زمانی که توپ دارد وارد دروازه می شود این برخورد نه مانع حرکت رحمتی می شود نه عکس العمل او و همزمان با ورود توپ به دروازه انجام شد و هیچ جای دنیا این خطا گرفته نمی شود و گل صحیح بود.
8- در پایان مشخص شد که وقت تلف شده بازی در حدود 4 دقیقه (3:47) بوده است و در این مدت هم رحمتی به مدت 1 دقیقه و 20 ثانیه مصدوم بر روی زمین افتاده بود و گل پرسپولیس در دقیقه 95 و 5 ثانیه به ثمر رسیده است، که مشخص است هنوزاز وقت تلف شده باقی مانده بود.

{$sepehr_media_1221786_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس