کد خبر 49009
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳

تظاهرات همجنس بازان در روسيه و درگيري آنها با گروه‌هاي مخالف همجنس گرايي، با دخالت پليس اين کشور متفرق شد.

به گزارش گروه بين الملل مشرق، همجنس بازان روس، در ششمين تلاش خود براي برپايي تظاهرات در مسکو، پايتخت روسيه با مخالفان همجنس گرايي و پليس اين کشور وارد درگيري شدند.
اين تظاهرات غيرقانوني در حالي برگزار شده بود که مقامات مسکو، برگزاري هر نوع تجمعي مربوط به اين گروه منحرف را ممنوع کرده است.
يکي از جريان‌هاي سازمان دهنده اين تظاهرات که نام "همجنس بازان روسيه" را براي خود انتخاب کرده است، در اين زمينه اعلام کرد که در حالي که شرکت کنندگان در اين تظاهرات قصد تحصن در مقابل کاخ کرملين را داشتند، با مخالفت و مقابله راستگراها در اين کشور مواجه شدند.
سي ان ان به نقل از پليس مسکو اعلام کرد که 18 نفر از شرکت کنندگان در اين تظاهرات بازداشت شده‌اند، همچنين 14 نفر از شهروندان مخالف اين گروه نيز در درگيري هاي به وجود آمده ميان دو طرف به بازداشتگاه انتقال يافته‌اند.
در اين تظاهرات که با حمايت برخي انجمن هاي غربي براي ايجاد فرهنگ بي‌بند وباري در کشورهاي آسيايي برگزار شده و از سويي ديگر سعي دارد تا در قبال ناامني و هرج و مرج در اروپا روسيه را نيز هدف مشکلات داخلي و شورش‌هاي مردمي قرار دهد؛ دو نفر از مشاهير همجنس‌گراي آمريکايي با نام‌هاي "دان چوي" و "اندي تاير" و "لوئيس جورج تين" فرانسوي نيز بازداشت شده‌اند.
جالب اينکه شبکه آمريکايي "سي‌ان‌ان" در ادامه گزارش خود سعي کرد تا اقدام مردم و دولت روسيه در مخالفت با اين تجمع غيرقانوني را محکوم کند!
در همين راستا اين شبکه به مصاحبه با "نيکولاي آلکسيف" رئيس گروه همجنس بازان روسيه پرداخت. وي در اين مصاحبه با اشاره به اينکه در شش سال اخير اين گروه از برپايي تطاهرات منع شده‌اند، مدعي شد که اين حق اساسي آنهاست که در بسياري از کشورهاي دنيا رعايت مي‌شود!
دنياي غرب که کوچکترين اظهار نظر و انتقاد درباره خطوط قرمز تعريف شده براي خود را نمي‌پسندد و با آن بشدت مقابله مي‌کند، در برابر هتک حرمت ارزش‌هاي ديني و اخلاقي تمامي مرزهاي انسانيت را درنورديده و به بهانه آزادي، مخالفت با آنها را غيرقانوني مي‌داند.
جالب اينجاست که حاميان همجنس بازي در پلاکاردهاي خود نوشته بودند که "روسيه، ايران نيست!" و بايد به همجنس بازان اجازه فعاليت آزادانه جنسي در اين کشور داده شود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس