کد خبر 489634
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳

بارش برف که از صبح امروز در ارتفاعات استان البرز آغاز شده بود از لحظاتی پیش نیز در استان البرز و به ویژه شهرستان کرج نیز آغاز شد و رخت سفید را بر تن شهر کرج کرد.

به گزارش مشرق، بارش برف که از صبح امروز در ارتفاعات استان البرز آغاز شده بود از لحظاتی پیش نیز در استان البرز و به ویژه شهرستان کرج نیز آغاز شد و رخت سفید را بر تن شهر کرج کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در این راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: نیروهای خدماتی در سطح شهر حضور داشته و اقدامات لازم به منظور خدمات‌رسانی به مردم را انجام می‌دهند.

حسن مدیرروستا ادامه داد: همچنین اقداماتی نظیر شن پاشی و نمک پاشی در سطح خیابان‌ها و معابر این شهرستان نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از روزهای گذشته با توجه به اعلام هواشناسی نیروهای خدمات رسان شهرداری در حالت آماده باش به سر می‌برند تأکید کرد: تجهیزات و امکانات لازم نیز برای ارائه خدمات به مردم در اختیار این نیروها قرار داده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با بیان اینکه بازدیدهای میدانی نیز از سطح شهر به صورت مستمر انجام می‌شود، افزود: با توجه به بارش شدید برف در شهرستان کرج تمامی نیروهای شب‌کار نیز امشب در آماد‌ه‌باش کامل هستند و خدمات رسانی‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرروستا ادامه داد: براساس تمهیدات اندیشیده شده امشب بیش از 50نیروی شب کار، همراه با امکانات و تجهیزات کامل از جمله نیسان وانت، کامیون، لودر و دستگاه بابکت در حالت آماده‌باش هستند.

در این رابطه مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز نیز اظهار داشت: نیروهای راهداری البرز در آماده‌باش کامل هستند و با استقرار در محورهای مواصلاتی استان البرز خدمات خود را به مردم و رانندگان ارائه خواهند کرد.

ابوالفضل باقرنیا با اشاره به استقرار 25 اکیپ راهداری در راه‌های استان البرز، خاطرنشان کرد: مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز آماده‌باش کامل نیروهای راهداری البرز خبر داد و گفت: 25 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان البرز مستقر هستند.

ابوالفضل باقرنیا تأکید کرد: تمامی تجهیزات لازم نیز در اختیار این راهداران قرار داده شده است.

وی ادام داد: این 25 اکیپ راهداری در قالب 250 راهدار هستند که امسال در سطح محورهای مواصلاتی استان البرز آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز ادامه داد: رانندگان از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی و محور کرج چالوس خودداری کنند و در صورت الزام بر حضور در این محورها حتما خودروهای خود را به زنجیر چرخ وسایل گرمایشی مجهز کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس