گروه تروریستی تکفیری جیش الاسلام وابسته به اخوان المسلمین و القاعده صدها زن و مرد علوی ربوده شده از دمشق را در قفسهای آهنین قرار داده و از آنها بعنوان سپر انسانی در مقابل عملیات ارتش سوریه استفاده می کند.

گروه بین الملل مشرق- رسانه های سوری با انتشار تصاویری اعلام کردند که گروه تروریستی تکفیری جیش الاسلام وابسته به اخوان المسلمین و القاعده صدها زن و مرد علوی ربوده شده از دمشق را در قفسهای آهنین قرار داده و از آنها بعنوان سپر انسانی در مقابل عملیات ارتش سوریه استفاده می کند.

استفاده از زنان و مردان علوی بعنوان سپر انسانی+تصاویر

بنابر این گزارش، بدنبال گسترش پیشروی های نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در منطقه غوطه شرقیه واقع در حاشیه شرقی شهر دمشق، تروریستهای تکفیری که آمریکا و اروپا آنها را معارضان میانه رو خطاب کرده و بصورت منظم تسلیح و تمویل می کنند، از زنان و مردان غیر نظامی ربوده شده از محلات مختلف دمشق طی سالهای اخیر بعنوان سپر انسانی استفاده کرده اند.

استفاده از زنان و مردان علوی بعنوان سپر انسانی+تصاویر

بر اساس تصاویر متشر شده در پایگاههای اطلاع رسانی گروه تروریستی تکفیری جیش الاسلام به رهبری زهران علوش مزدور شناسنامه دار شماره یک سازمان جاسوسی ترکیه و عربستان در سوریه، از ساعات ابتدائی صبح امروز، دهها قفس حامل زنان و مردان علوی و شیعه مذهب سوری بر پشت بامها و محوطه مراکز نظامی و فرماندهی و انبارهای سلاح و مهمات گروههای تروریستی قرار داده شده تا از هئف قرار گرفتن این مراکز از سوی نیروهای ارتش سوریه جلوگیری گردد.

استفاده از زنان و مردان علوی بعنوان سپر انسانی+تصاویر

نکته قابل تامل در این میان، گرفتن عکس سلفی "براء عبدالرحمن و عمار الحسن" توسط دو تن از فعالان به اصطلاح رسانه ای گروههای تروریستی تکفیری در کنار این قفسهای حامل زنان اسیر می باشد. این دو نفر از جمله نخستین فعالان رسانه ای تروریستها هستند که از ابتدای بحران در سوریه نقش ویژه ای در براه انداختن جنگ روانی علیه دولت و ارتش سوریه و تحریک اقوام و اقلیتهای مذهبی علیه یکدیگر داشته اند.

استفاده از زنان و مردان علوی بعنوان سپر انسانی+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    این مزدورها مانند اربابانشان بی رحم و نامردند هیچی ندارند
  • شیعه افغان ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    امریکا ... خورده و هر کس دیگه ای که میگه در سوریه معارضه میانه رو هست تروریست ترریسته اقا در افغانستان هم ابتدا معارضان میانه رو و عرب افغانهای مجاهد بودن امریکا و اروپا تسلیحشون میکردن یهو شدن القاعده و طالبان و دو تا جنگ جهانی علیه افغغنستان و عراق را هافتاد و اخریش هم هیچی! کلی مسلمان کشتن و امریکا همچنان ثروتهای مارا تاراج کرد
  • پسر ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    2 0
    لعنت خداوند بر وهابیون و پدرش آل نحوس نجوس وحوش اینات همون رذل هایی هستن که امریکای معلون بهش صفت خوب داده!!!!!!!!!!!!!!!!! الان جواب آمریکای وحشی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    خدا شما ها رو لعنت کنه به زن و بچه هم رحم ندارین لعنت خدا به شما و پدر ها و مادرانتون حروم زاده ها
  • ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    یک مشت جانور مدعی آزاد اندیشی هم در داخل کشور دنبال جدا سازی ارتش آزاد از خوی حیوانی داعش النصره و بقیه گروه های صهیونیستی عربیند .
  • پويا ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    راه حل زياده به هر حال بودن اين قفسها شناسايي اين شپشوها رو راحتر ميكنه ، دارند با دست خودشون راهي جهنم ميشن " ان الله خيرالماكرين"
  • ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    نژاد پرستي يکي از کثيف ترين فکرها و اعمال بشري است ولي راستش مدتيه فکر ميکنم با اعمالي و حرکاتي که از اين قوم بخصوص صادر ميشه بايد تجديد نظر کنم . اين قوم و نژاد که اسمش رو نميبرم چون تمام دنيا ميشناسن شون حتي اگه اين درگيريها هم تموم بشه تا صدها سال کاراشون فراموش نميشه .ايراد در فرهنگ و ژن کثيف شان است که جز با نابودي درست نميشه
  • ابوذر ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    اردوغان نجس داره از این جونورها حمایت میکنه....ای تف تو اون ذاتت...!
  • ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    امريكائيهاي مدافع حقوق حشرات كجايند؟ كميسيون صهيونيستي اروپا،شوراي اروپا نهادهاي مدني اروپا كجايند؟ اين حرومزاده ها با كمك اردوغان كثيف دارند اين طور بشريت را تحقير ميكنند.
  • عباس ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    لعنت بر خوارج زمان داعش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس