کد خبر 489444
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

موبایل های پرچمدار سونی در سال های اخیر همواره توانسته‌اند نام نیکی در زمینه عمر باتری از خود بر جای گذاشته و کاربران را به این باور برسانند که سری اکسپریا، قابلیت دو روز روشن ماندن را داراست.

 به گزارش مشرق، تلفن‌های همراه سونی از حالتی برخوردار هستند به نام Stamina که پس از فعال شدن، می تواند زمان آماده به کار دستگاه را تا ۴۰۰٪ افزایش دهد. شاید برایتان سوال شود که ژاپنی‌ها چگونه چنین کاری را انجام می‌دهند. پاسخ به این پرسش، بسیار ساده است.
 
تاپیر چشمگیر اندروید6 روی گوشی‌های سونی

سونی به سادگی در زمانی تلفن همراه مورد استفاده قرار نمی گیرد، فعالیت های پشت صحنه را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

زمانی که حالت Stamina را فعال کرده باشید، اپلیکیشن هایتان با فضای ابری هماهنگ (Sync) نخواهند شد. همچنین نوتیفیکیشنی از اپلیکیشن های خود در زمان خاموش بودن نمایشگر نیز دریافت نخواهید کرد. در واقع چنین اقدامات پیشگیرانه ای هستند که باعث می‌شوند تلفن همراه شما، بتواند تا دو روز و با یک بار شارژ، به زندگی خود ادامه دهد.
 
زمانی که این حالت را فعال کرده باشید، حتی اگر موبایل در جیب شما باشد [در وضعیتی که مشخصا نمایشگر موبایل خاموش است]، باز هم نوتیفیکیشن های خود را دریافت نخواهید کرد. در این میان کاربر موبایل سونی صرفا متوجه تماس، پیامک و MMS های دریافتی خواهد شد. آلارم هایی که تنظیم کرده اید نیز کار خواهند کرد و اپلیکیشن تقویم هم تاریخ هایی که آنها را نشانه گذاری کرده اید را به شما یادآوری می کند.
 
حال اما یکی از افشا کنندگان اطلاعات مرتبط با گجت های الکتریکی که در توئیتر با اکانت Ricciolo1@ به فعالیت می پردازد، خبر داده که پس از ارتقاء خانواده اکسپریا Z5 به اندروید ۶.۰، حالت مورد بحث که به افزایش عمر باتری در موبایل های سونی کمک می کند، دچار بهبود قابل ملاحظه ای شده است و کاربر می تواند با خیال راحت، از بابت عمر دو روزه این تلفن ها مطمئن گردد.
 
لازم به اشاره است که اکسپریا Z5 از باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری برخودار است و نمونه کامپکت آن، دارای یک باتری با حجم ۲۷۰۰ میلی آمپر بوده و در نهایت نسخه پریمیوم که در برخی مواقع محتوا را با رزولوشن 4K به نمایش می کشد، دارای یک باتری ۳۴۳۰ میلی آمپری است.
 
 منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس