به نظر می‌رسد با توجه به اظهارات فروتنانه اما جاه‌طلبانه کاپیتان پی اس جی، خبر خوش رافا بنیتز در مورد دو مدافع اصلی تیم، و اظهارات مثبت دی ماریا در مورد باشگاه سابق و طرفدارانش، باید در سه‌شنبه شب منتظر یک رویارویی جذاب و محترمانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال باشیم.

گروه ورزشی مشرق- سری رقابت‌های داغ و پر تنش لیگ قهرمانان 16-2015 سه‌شنبه شب این هفته با دیدار رئال مادرید مقابل پاریسن ژرمن در ورزشگاه سانتیاگو ادامه خواهد یافت. این دو غول بزرگ و در عین حال ثروتمند دنیای فوتبال، هر دو با 2 برد و یک مساوی، 7 امتیازی هستند و غول اسپانیایی به دلیل تفاضل گل بهتر، در صدر گروه A که مالمو و شاختار دونتسک را هم در خود دارد، قرار گرفته‌ است. نکته اینکه بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی 0-0 در پاریس به پایان رسید. با این مقدمه، به سراغ حواشی پیش از بازی امشب می‌رویم:

دی ماریا: اگر در برنابئو گل بزنم هرگز شادی نخواهم کرد
تیاگو سیلوا مدافع برزیلی و کاپیتان پی اس جی در گفتگوی خود با پایگاه ورزشی گل، ضمن ابراز خرسندی بسیار از اختلاف 10 امتیازی با "المپیک لیون" (تیم دوم) در لیگ فرانسه، از آمادگی کامل خود در مقابل رئال مادرید در بازی سه‌شنبه شب سخن به میان آورد. او ابراز داشت: "با اینکه احترام بسیاری برای رئال مادرید قائلم، در بازی امشب بهترین عملکرد خودمان را نشان می‌دهیم حتی آن بازیکنانی که چندان در فرم نیستند باید اینچنین باشند. در مقابل یکی از بهترین‌های جهان قرار خواهیم گرفت و صد البته بازی سختی خواهیم داشت که برای ما به مثابه یک فرصت ناب برای آمادگی بیشتر است. نهایت تلاشمان را برای پیروزی خواهیم کرد اما بازی در مادرید یک بازی متفاوت است".

دی ماریا: اگر در برنابئو گل بزنم هرگز شادی نخواهم کرد
از سوی دیگر، "رافائل بنیتز" -سرمربی رئال مادرید- دیروز از امید بسیار به بهبود وضعیت سرخیو راموس و پپه تا روز بازی با پی اس جی سخن گفت. آسیب‌دیدگی هفته قبل شانه راموس و ماه قبل پای پپه موجب نگرانی‌هایی برای این مربی اسپانیایی شد. در بازی شنبه در مقابل "لاس پالماس" که منجر به برد 3 بر 1 به نفع رئال مادرید شد، هر دو مدافع بر روی نیکمت نشسته بودند اما کادر پزشکی تیم از آمادگی آنها برای بازی سه‌شنبه خبر داده است. لوکا مودریچ هم که در بازی شنبه از ناحیه مفصل ران آسیب دید، مشکلی خاصی ندارد و به بازی در مقابل پی اس جی می‌رسد.

آنخل دی ماریا: اگر در برنابئو گل بزنم هرگز شادی نخواهم کرد

آنخل دی ماریا، هافبک کناری سابق رئال مادرید پس از دو فصل جدایی از این تیم، سه‌شنبه به عنوان میهمانی که حالا رقیب جدی است، پا به زمین سانتیاگو برنابئو می‌گذارد و این در نوع خود جالب است چرا که باید منتظر واکنش هم‌تیمی‌های سابق وی و به احتمال زیاد طرفداران رئال مادرید باشیم. اما اظهارنظر جدید دی ماریا در آستانه رویارویی با تیم سابقش -که در آخرین فصل حضورش یک خاطره رویایی را با آن رقم زد- بسیار جالب بود. آنخل در گفتگو با روزنامه ورزشی "مارکا" ابراز داشته: "من هیچوقت خواستار جدایی از رئال مادرید نبودم و هنوز هم لالیگا و رئال مادرید را تحسین و ستایش می‌کنم. من رابطه گرمی با فلورنتینو پرز نداشتم. پیوسته از طرفداران دوست‌داشتنی رئال مادرید خاطره خوب دارم و پیوسته به آنها احترام می‌گذارم. اگر در برنابئو گل بزنم به احترام همی‌تیمی‌های و طرفداران سابقم هرگز شادی نخواهم کرد".

واکنش رافائل بنیتز نسبت به سخن اخیر لوران بلان -سرمربی پی اس جی- یکی دیگر از محورهای اصلی حواشی پیش از بازی بود. وی در کنتفرانس خبری به خبرنگاران گفت: "ما در بازی رفت مقابل پی اس جی از بیل، خامس، و بنزما محروم بودیم و طبیعی بود که کمی رویکرد دفاعی به خود بگیریم اما بلان نامنصفانه به ما اتهام دفاعی بازی کردن زده شد (اشاره به سخنان بلان مبنی بر اینکه رئال رویکرد دفاعی داشت). من سال‌ها تجربه فوتبال را به دوش می‌کشم و خوب می‌دانم که متاسفانه تاثیر آنچه که در بیرون از زمین رخ می‌دهد بیشتر از آنچه که در زمین رخ می‌دهد است. من قهرمانی‌های متعدد دارم و برای همین برایم اصلا مهم نیست که دیگران با غرض‌ورزی چه می‌گویند. مهم تیم است که وقتی حالش خوب باشد حال من هم خوب است.

{$sepehr_media_1218957_400_300}


منابع:

http://www.goal.com/en-gb/news/2914/champions-league/2015/10/31/16851572/thiago-silva-we-can-win-in-madrid?ICID=SP_HN_1

http://www.goal.com/en-gb/news/3277/la-liga/2015/10/31/16867752/ramos-and-pepe-fit-to-face-psg?ICID=TP_HN_1

http://www.goal.com/en-gb/news/2914/champions-league/2015/10/29/16789592/i-wanted-real-madrid-stay-di-maria?ICID=SP_HN_2

http://www.goal.com/en-gb/news/2914/champions-league/2015/10/23/16612012/benitez-hits-back-at-blanc-over-defensive-madrid?ICID=SP_TS_3

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    با این مقدمه، به سراغ حواشی پیش از بازی # امشب # می‌رویم اشتباه زدیدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس