سرانجام پس از ماه‌ها بلاتکليفي و تشکيل نشدن جلسات شوراي شهر به دلايل مختلف و انتظار شهروندان براي انتخاب شهردار، شوراي شهر اهواز منحل شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، فرماندار اهواز اظهار داشت: بنا براخبار موثق رسيده از حوزه معاونت عمراني وزارت کشور، در آخرين جلسه شوراي حل اختلاف مرکز که چهارشنبه هفته گذشته در تهران برگزار شد، پيشنهاد انحلال شوراي شهر اهواز به اتفاق آرا مورد تصويب قرار گرفت.
عبدالعزيز فدعمي افزود: با توجه به تفويض اختيار قائم مقامي شوراي شهر اهواز به استاندار خوزستان، گزينه‌هايي براي انتخاب شهردار اهواز به وزارت کشور معرفي شده است.
وي بدون اشاره دقيق به اين گزينه‌ها، افزود: به زودي حکم شهردار اهواز صادر مي‌شود.
براساس آخرين گزارش‌ها و اخبار، منصور کتانباف گزينه پيشنهادي براي شهردار اهواز است که پيش از اين نيز برخي اعضاي شورا با وي موافق بودند اما به علت تشکيل نشدن بيش از 10 جلسه شورا در پي غيبت يکي از اعضا و به حد نصاب نرسيدن آن‌ها، راي گيري براي انتخاب اين گزينه انجام نشد.
شوراي شهر اهواز به علت برخي مسائل تعدادي از اعضا از حدود 9 ماه پيش فعاليت خود را با شش نفر ادامه داد اما در ايجاد اتحاد ميان اعضا و سر و سامان دادن به اين وضعيت موفقيتي به دست نياورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس