تیم والیبال پیکان در دیدار رده‌بندی مسابقات جام باشگاه‌های جهان برابر نماینده آرژانتین قرار گرفت و مقابل حریفش مغلوب شد.

به گزارش مشرق، تیم والیبال پیکان که بامداد امروز با قبول شکست برابر نماینده برزیل از صعود به فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازماند از ساعت 17:10 در دیدار رده‌بندی برابر یوپی‌سی‌ان آرژانتین قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 2 (25 - 21، 25 - 22، 20 - 25، 23 - 25، 14 - 16) مقابل حریف خود را مغلوب شد. این دو تیم در مرحله مقدماتی هم برابر هم قرار گرفته بودند که آن بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود پیکان خاتمه پیدا کرد.

در دیدار امروز پیکانی‌ها بازی را با ترکیب فائزی، قائمی، ورمیگلیو، غفور، میرزاجانپور، نیکولوف و مرندی (لیبرو) آغاز کردند و موفق شدند در ست اول با نتیجه 25 بر 21 حریف را شکست دهند. در ست دوم بازی پایاپایی پیش رفت و تیم‌ها در امتیاز 17 به تساوی رسیدند، اما در پایان بازهم این شاگردان اکبری بودند که موفق شدند با امتیاز 25 بر 22 نماینده آرژانتین را از پیش‌رو بردارند. در ست سوم بازیکنان یو پی سی ان آرژانتین عملکرد بهتری داشتند و موفق شدند با امتیاز 25 بر 20 از سد پیکان عبور کنند تا بازی به ست چهارم کشیده شود.

در ست چهارم هم بازی بسیار نزدیک پیگیری شد تا اینکه در امتیازهای پایانی نماینده آرژانتین توانست از پیکان پیشی بگیرد و این ست را با نتیجه 25 بر 23 به سود خود رقم بزند تا بازی به ست پنجم کشیده شود. آخرین ست این مسابقه را هم شاگردان اکبری بهتر شروع کردند، اما در پایان نماینده آرژانتین توانست با حساب 16 بر 14 پیکان را شکست دهد و روی سکوی سوم قرار بگیرد. به این ترتیب یو پی سی ان آرژانتین سوم شد و پیکان در جایگاه چهارم قرار گرفت.

تیم‌های زنیت کازان روسیه و ساداکروزیروی برزیل هم دیدار پایان این دوره از مسابقات را امشب برگزار خواهند کرد.

پیکانی ها پیش از این و در سال 2009 موفق شدند عنوان چهارم جهان را از آن خود کنند. در سال 2010 هم خودروسازان در جایگاه سوم مسابقات جام باشگاه های جهان قرار گرفتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس