کد خبر 488833
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

جاش ارنست، سخنگوي کاخ سفيد، روز جمعه هشتم آبان، گفته که واشينگتن از گزارش‌ها درباره بازداشت يک ايراني- آمريکايي ديگر در ايران مطلع است.

به گزارش مشرق، جاش ارنست، سخنگوي کاخ سفيد، روز جمعه هشتم آبان، گفته که واشينگتن از گزارش‌ها درباره بازداشت يک ايراني- آمريکايي ديگر در ايران مطلع است.

به گزارش خبرگزاري رويترز، ارنست که در يک کنفرانس خبري صحبت مي‌کرد، تاکيد کرد باراک اوباما، رييس جمهوري آمريکا براي آزادي آمريکايي‌هايي که در ايران بازداشت شده‌اند، الويت قائل است.

سخنگوي کاخ سفيد نامي از اين فرد بازداشت شده نبرده است، اما طي روز‌هاي اخير رسانه هاي غربي گزارش‌هايي در خصوص بازداشت سيامک نمازي، مدير ايراني-آمريکايي بخش برنامه‌ريزي‌هاي استراتژيک کمپاني نفتي کرسنت منتشر کرده اند.

کرسنت پتروليوم (Crescent Petroleum) يک شرکت نفتي خصوصي، مستقر در شارجه امارات است که فعاليت خود را از سال ۱۹۷۱ به عنوان نخستين شرکت خصوصي فعال در زمينه نفت و گاز در خاورميانه آغاز کرد.

نام اين کمپاني اماراتي در ايران، با فساد در قرارداد کرسنت بر سر زبان‌ها افتاد. قراردادي که طبق آن قرار بود گاز ميدان سلمان ايران با قيمتي پايين به اين شرکت فروخته شود.
منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    Death to amrika مرگ بر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس