کد خبر 488762
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

دروازه‌بان اسبق تیم ملی و استقلال گفت: آبی پوشان در نیمه دوم ترسو بازی کردند و خیلی زود عقب کشیدند.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی در خصوص تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی 81، اظهار داشت: به نظرم برنده واقعی دربی تماشاگران بودند که با اتحاد خودشان احترام به هادی نوروزی را گرامی داشتند. تماشاگران نشان دادند که فرهنگ و اصالت آنها نه تنها می‌تواند تا پایان فصل هر تیم برای سالهای آینده هم می‌تواند وجود داشته باشد.

وی در مورد عملکرد مهدی رحمتی خاطرنشان کرد: رحمتی بهترین بازیکن استقلال بود و عکس‌العمل‌هایش باعث شد تا پرسپولیس نتواند تا دقایق پایانی به گل دست یابد او ناجی استقلال شد و آینده خوبی را برای تیم ملی رقم زد که کی‌روش باید دست از این رفتارهای خود بردارد. دروازه‌بانی تنها پستی است که سن و سال نمی‌شناسد تا زمانی که دروازه‌بان آماده باشد می‌تواند در چارچوب دروازه قرار بگیرد.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی و استقلال در مورد اینکه استقلال بازی برده را با تساوی به پایان رساند، تأکید کرد: استقلال و پرسپولیس هر دو در بازی‌های گذشته‌شان یعنی در بازی مقابل سپاهان و ملوان عملکرد بهتری داشتند. در بازی استقلال مقابل سپاهان بازی از آبی‌پوشان دیدم که کمتر دیده بودم آنها 90 دقیقه جنگیدند و همه چیز در بازی وجود داشت.

وی افزود: پرسپولیس هفته به هفته بهتر می‌شود و شرایطش از ابتدای فصل بسیار بهبود یافته است. به نظرم استقلال در نیمه دوم ترسو بازی کرد و اینکه پس از گل تدافعی بازی کردند اشتباه بود همچنین کادر فنی در تعویض‌هایش اشتباهاتی داشت. خسرو حیدری خسته بود و باید خیلی زودتر تعویض می‌شد و شهباززاده نیز تعویضش اشتباه بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس