انقلابیون بحرینی به منظور همبستگی با شیخ نمر، اسرا و رهبران و نیز محکومیت حمله ماموران رژیم آل خلیفه به سیاهی های محرم با شعار "بیرق ها فرو نخواهند افتاد" طی روزهای اخیر راهپیمایی کردند.

خشم انقلابیون بحرین از حمله رژیم آل خلیفه به سیاهی های محرم/ طنین شعار
گروه فضای مجازی مشرق - مردم انقلابی بحرین که روزهای سختی را تحت فشارهای سنگین رژیم آل خلیفه سپر می کنند. طی روزهای گذشته بارها از سوی نظامیان منتسب به این حکومت مورد حمله قرار گرفتند و نظامیان آل خلیفه با شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای و گازهای اشک‌آور به متفرق کردن مردم و خاموش کردن اعتراضات مردمی پرداختند.

آنچه در این گزارش قصد داریم به آن بپردازیم، تصاویری است که شیعیان انقلابی بحرین در سکوت رسانه‌ای ایجاد شده نسبت به اعتراضات مردمی آنها در صفحات شخصی خود در شبکه های مجازی منتشر کردند.

تصاویر زیر حاکی از آن است که انقلابیون بحرین طی روزهای اخیر تظاهرات متعددی را در شهرک المصلی به منظور همبستگی با شیخ نمر، اسرا و رهبران خود برگزار کردند.

مردم بحرین همچنین حمله ماموران رژیم آل خلیفه به سیاهی های محرم را محکوم کردند و در خیابانهای بحرین شعار "بیرق ها فرو نخواهند افتاد" را سردادند.

لازم به ذکر است که رژیم آل خلیفه در روزهای تاسوعا و عاشورا به عزاداران حسینی که پس از اتمام مراسم به راهپیمایی پرداخته بودند، حمله ور شدند و با شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای و گازهای اشک‌آور با انقلابیون بحرین برخورد کردند.

{$sepehr_album_32581}


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    مرگ بر آل خلیفه الموت آل خلیفه
  • حمید23 ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    تاریخ ثابت کرده کسی نمیتونه حریف مظلوم بشه حتی اگه تمام امکانات مادی رو هم داشته باشه باز هم در برابر مظلوم شکست خواهد خورد. به امید روزی که آزادانه به برداران بحرینی کمک کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس