کد خبر 488584
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در دربی ۸۱ خیلی زود مقابل پرسپولیس به فاز دفاعی فرو رفت.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق درباره ارزیابی‌اش از دربی 81 گفت: فکر می‌کنم با توجه به کیفیت بازی دربی خوبی را مشاهده کردیم. نکته مهم این مسابقه بازی جوانمردانه‌ای بود که هر دو تیم بدون هیچ حاشیه‌ای به نمایش گذاشتند.

وی درباره عملکرد فنی دو تیم نیز گفت: استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس داشت اما رفته رفته پرسپولیس بازی را در اختیار گرفت و در مجموع شاهد بازی پایاپایی بودیم. استقلال بعد از گل خیلی زود وارد فاز دفاعی شد و خیلی به دروازه خودی نزدیک شد و اختیار بازی را به پرسپولیس واگذار کرد. در مقابل پرسپولیس خیلی منطقی بازی کرد و فارغ از مسائل احساسی فوتبالی منطقی را به نمایش گذاشت.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: تفکرات برانکو خیلی خوب جواب داد و در میانه میدان کنترل بازی را در اختیار گرفت و موقعیت‌های خوبی روی دروازه استقلال تدارک دید و در نهایت در ثانیه‌های پایانی هم به گل تساوی رسید. نباید از بازی خوب پرسپولیس بعد از دریافت گل به راحتی عبور کنیم. آنها با منطق بازی کردند و استقلال نتوانست بازی را اداره کند.

نامجومطلق گفت: استقلال بعد از دریافت گل اول خیلی عقب بازی کرد و حتی هافبک‌هایش بیشتر در فاز تدافعی حضور داشتند تا در فاز حمله. خیلی عقب رفت و این شرایط و فضا را به پرسپولیس داد تا جریان بازی را در اختیار بگیرد. بازیکنان سرعتی را هم که به زمین آورد طراحی خاصی برای استفاده از آنها نداشت و جریان بازی را در اختیار پرسپولیس گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من رحمتی برترین مرد دربی بود چراکه موقعیت‌های خوبی را از این تیم گرفت اما صحبت اصلی من این است که استقلال طرح و برنامه‌ای برای اداره بازی بعد از به ثمر رساندن گل نداشت و جریان بازی را به پرسپولیس واگذار کرد.

نامجومطلق درباره بهترین بازیکن پرسپولیس نیز گفت: به نظرم مهدی طارمی پرتلاش ظاهر شد و دفاع استقلال را خیلی اذیت کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    قابل توجه استقلالی ها که می گویند تا دقیقه 90 داشتند حمله می کردند....... اینم از پیشکسوت شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس