کد خبر 48831
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰

روزنامه 'ايلانه ديان' رژيم صهيونيستي پرده از نحوه فعاليت و جنايات يگان 504 ارتش اين رژيم پرده برداشت و نوشت که اين يگان داراي عمليات مخفيانه قتل و آدم ربايي است.

به گزارش مشرق به نقل از ايرنا، روزنامه صهيونيستي 'ايلانه ديان' تاکيد کرد: يگان 504 ارتش رژيم صهيونيسي به کار سربازگيري و تربيت سربازها به عنوان يک جاسوس مشغول است. اين سربازها در طول دوران آموزشي خود، بارها از سطح يادگيري متعارف عمل جاسوسي فراتر رفته و به تعليم سطوح آموزش قتل نير رسيده اند.
بر اساس اين گزارش، اين يگان تاکنون رسوايي هاي امنيتي زيادي را مرتکب شده و مقامات ارشد اين يگان نيز به دزدي، خيانت و فضايح اخلاقي دست زده اند.
'دورن عمير' سرهنگ بازنشسته ارتش در يگان مذکور نيز ضمن تأکيد بر گسترش رسوايي و فضاحت در اين يگان گفته که اين يگان افراد زيادي را ربوده است.
روزنامه صهيونيستي در ادامه تحقيق خود آورده است: يکي ديگر از اين رسوايي ها، نحوه فعاليت 'جان الراز' در اين يگان است. جان الراز از منفي ترين چهره هاي رژيم صهيونيستي است که تاکنون در اين رژيم شناخته شده است. وي در عمليات قاچاق اسلحه و عمليات قتل دست داشته و در اين زمينه نيز با 'جورج خليل' جاسوس لبناني همکاري مي‌کرده است. بر اساس اين گزارش، جورج خليل توسط جان الزار درسال 1988 ميلادي(1367) به داخل سرزمين هاي اشغالي برده شد و تاکنون خبري از وي در دست نيست. جان الزار ادعا کرده است که جورج را به لبنان بازگردانده شده ولي همسر وي اين ادعا را رد کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس