کد خبر 488055
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

کاپیتان سابق آبی-اناریها از رونی خواست که برای حضور در ترکیب اصلی تیم لوئیس فان خال بیشتر از توان ذهنی خود استفاده کند. او تاکید کرد که برای این مربی هلندی اسم بزرگ هیچ اعتباری ندارد.

به گزارش مشرق، یورو اسپورت نوشت: ژآوی هرناندز ، ستاره سابق آبی-اناریها که الان برای السد قطر بازی می کند براین باور است که وین رونی باید برای قرار گرفتن در ترکیب تیم فان خال تلاشش را بیشتر کند.

او گفت: در توانایی رونی هیچ شکی ندارم اما او الان به سنتی رسیده است که دیگر نمی‌تواند مانند دوران جوانی بازی کند. او الان باید برای نمایش بهتر در میدان بیشتر از توان ذهنی خود کمک بگیرد. به خوبی می‌دانم که رونی بازیکن توانایی است و می‌تواند در چند پست بازی کند اما سن بازیکن عنصری بسیار کلیدی است و باید به آن توجه کرد.

او ادامه داد: به نظرم زمان آن فرا رسیده است که منچستر یونایتد یک مهاجم بزرگ جذب کند تا توان بازی 90 دقیقه‌ای را داشته باشد و رونی جدید این تیم لقب گیرد. رونی بهتر است به میانه میدان برود تا با پاس‌های دقیق خود تیم را از حالت دفاع به حمله ببرد. مدتها است که عاشق بازی رونی هستم و براین باورم که او می تواند تا 5-6 سال دیگر بازی کند.

ژاوی که سابقه کار با لوئیس فان خال را دارد درباره این مربی هلندی گفت: فان خال هیچ توجهی به اسم‌های بزرگ نمی‌کند. برای او آماده بودن یک بازیکن مهم‌تر از هر چیزی است. اگر او تشخیص دهد که یک بازیکن بزرگ آماده نیست بدون شک او را نیمکت نشین خواهد کرد و هیچ ترسی از این کار ندارد. من به صراحت او احترام می‌گذارم. او همواره به دنبال بالا بردن کیفیت بازیکنان است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس