کد خبر 487884
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

در حملات روز چهارشنبه ارتش سوریه به یکی از مراکز اصلی گروهک تروریستی «جبهه النصره» در شمال غرب این کشور، ضمن انهدام این مرکز 10 تروریست وابسته به این گروه نیز به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزرای رسمی سوریه (سانا)، منابع میدانی همچنین از هلاکت ده ها تروریست گروهک داعش نیزخبر دادند که قصد داشتند به شهر «السفیره» نفوذ کنند.

اطلاعات دریافتی همچنین حاکی از این است که گروهک تروریستی داعش خسارت زیادی در حومه شرقی و غربی شهر حلب متحمل شده است.

گروهک های تروریستی در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی به خسارت هایی که ارتش سوریه به آنان وارد کرده، اقرار کرده و کشته شدن عناصر خود در حومه حلب را تایید کردند.

منابع آگاه همچنین به سانا گفتند که تروریست های گروهک داعش که بیشتر آنان را نیروهای خارجی تشکیل می دهند، قصد داشتند شهر «السفیره» را به اشغال خود درآورند که یگان های ارتش سوریه این عملیات را دفع کردند و ده ها تن از تروریست ها نیز در این عملیات به هلاکت رسیدند.

منابع آگاه تاکید کردند که یگان های ارتش سوریه، شمار زیادی از تانک ها، خودروها و دیگر تجهیزات تروریست ها را از جمله زاغه مهمات آنها را به کلی منهدم کردند.

منابع آگاه همچنین از انجام عملیات دقیق و هماهنگ ارتش سوریه به تجمع گروهک تروریستی داعش در محور «خناصر/ اثریا» در حومه جنوب شرق شهر «حماه» خبر دادند که در این عملیات نیز شمار زیادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

این منابع آمار دقیق عناصر داعشی را که در این منطقه به هلاکت رسیدند را اعلام نکردند.

منابع آگاه هم چنین از عملیات گسترده ارتش سوریه در شهر حلب خبر داده اند که در آن کانون تجمع گروهک تروریستی داعش و تجهیزات و زاغه مهمات آنان در محله های صلاح الدین، «لیرمون» و «اعظمیه» این شهر به کلی از بین رفته است.

منابع آگاه هم چنین گفتند: یگان های ارتش سوریه بامداد امروز چهارشنبه نیز مخفیگاه گروهک تروریستی موسوم به « سربازان شام» را در شهرک لطامنه واقع در 35 کیلومتری شمال شهر حماه هدف قرار دادند.

گروهک « سربازان شام» وابسته به گروهک تروریستی القاعده در سوریه است و خبرها حاکی از این است که در ماه گذشته، حدود 150 نفر از این گروه، به گروهک تروریستی داعش پیوسته اند.

در هفته های اخیر، ارتش و نیروهای مسلح سوریه، با حمایت جنگده های روسی، ضمن وارد کردن خسارت های جبران ناپذیر به تروریست ها و دفع حملات آنها، پیروزی های زیادی را به دست آورده و بسیاری از مناطقی را که به اشغال تروریست ها درآمده بود، آزاد سازند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس