کد خبر 487683
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

در برنامه امشب ثریا حجت‌الاسلام قاسمیان مسؤول حوزه علمیه مشکات و قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام که خود از دانش‌آموختگان مهندسی دانشگاه صنعتی شریف است، میهمانان می باشد.


به گزارش مشرق، برنامه ثریا امشب با توجه به مسائل روز کشور و تقارن آن با ایام عزای حسینی سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، به بازخوانی ضرورت‌های مبارزه با استکبار پرداخته و از نقش اشرافیت و دنیاطلبی حکومت‌داران و خواص جامعه در انحراف مردم از مسیر حق و سست شدن در مبارزه با کفر و استکبار می‌گوید.

برنامه امشب ثریا «عاشورایی» می شود
در این برنامه حجت‌الاسلام قاسمیان مسؤول حوزه علمیه مشکات و قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام که خود از دانش‌آموختگان مهندسی دانشگاه صنعتی شریف است، با نگاهی به قرآن، قیام عاشورا و وقایع صدر اسلام به بیان عبرت‌های تاریخ برای امروز ایران خواهند پرداخت.

 همچنین می‌توان از راههای زیر با برنامه ثریا در ارتباط بود: پیامک ثریا: 300001435، تارنمای ثریا: http://www.sorayatv.ir و کانال تلگرامی ثریا: http://telegram.me/soraya_tv.

برنامه ثریا با شعار دیدبانی برای پیشرفت ایران چهارشنبه‌ها ساعت19:30 به تهیه کنندگی محسن مقصودی به صورت زنده به روی آنتن شبکه یک می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس