کد خبر 487633
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

غلامرضا نوروزی با کسب 29 رای در مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی - ورزشی برای ۴ سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش مشرق، سرانجام بعد از یک سال، مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی - ورزشی از ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه) در آکادمی ملی المپیک به ریاست عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزیر ورزش برگزار شد. شاهرخ شهنازی نیز به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و حسنی خو، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان نیز در مجمع حضور پیدا کرده بود.

روز گذشته لطفعلی پورکاظمی که سال‌ها در این فدراسیون فعالیت می‌کرد به دلیل بیماری از حضور در انتخابات انصراف داد. اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز چند روز پیش انصراف داده بود.

یوسف مقدس تبریزی، خشایار ثابتی، توحید سیف برقی و هوشنگ اسماعیلی هم از حضور در مجمع انصراف دادند تا این رقابت بین 7 کاندیدا برگزار شود که در دور اول غلامرضا نوروزی 20 رای، ابراهیم خادم 14 رای کسب کرد، احمد هاشمیان 6 رای، رضا شفاعت یک رای کسب کردند. ذوعلم و سلمان‌نژاد رای کسب نکردند.

به این ترتیب نوروزی و خادم به دور دوم انتخابات راه یافتند که در نهایت نوروزی با 29 رای به عنوان رئیس برای 4 سال انتخاب شد. خادم هم 11 رای کسب کرد.

نماینده خراسان رضوی در دور دوم حضور نداشت.

احمد فائقی، رامین کردی و سید رضا میر ابوطالب از غائبین مجمع بودند.

امیر حسین براتی یکی از نامزدهای مجمع با نیم ساعت تاخیر وارد شد که پیش از این اعلام شده بود وی در نشست امروز غایب است که بعد از عنوان این موضوع وی وارد مجمع شد.

نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش به دلیل بیماری در مجمع امروز حضور ندارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس