بازیگر سینما و تلویزیون گفت: شخصیت‌های حساسیت برانگیز و چالش برانگیزی بسیاری در سریال «معمای شاه»حضور دارند.

به گزارش مشرق، شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در سریال «معمای شاه» نقش دو شخصیت تاریخی را بازی می کنم یکی از این شخصیت ها استالین است که یکی از شخصیت های تاریخی شناخته شده است و نقش کوتاهی  در این سریال محسوب می شود.
 
وی افزود: نقش دیگری که در این سریال بازی می کنم فردی به نام منوچهر  که یک شخصیت  سیاسی در دهه های 40و50 است و مقطع جوانی، میانسالی و پیری این شخصیت را به تصویر می کشد.
 
عبدلی عنوان کرد: در این سریال تعدد شخصیتها بسیار زیاد است به طوری که اکثر این شخصتیها تا پایان سریال حضور دارند.
 
این بازیگر ادامه داد: من سابقه همکاری در سریال «تبریز در مه » و سالهای مشروطه را با محمد رضا ورزی داشتم به همین سبب برای ایفای نقش در این سریال هم انتخاب شدم این را هم بگویم که نزدیک یک سال است که به طور پراکنده در این سریال حضور دارم اینکه می گویم پراکنده در این سریال هستم به این دلیل است که تعدد شخصیتها زیاد است و همه بازیگران به صورت روتین در کار حضور ندارند.
 
عبدلی تصریح کرد: «معمای شاه» سریالی است که مطمئنم سر و صدای زیادی را به پا می کند زیرا برهه ای از تاریخ ایران را روایت می کند که شخصیتهای مسئله دار مثبت و منفی زیادی در آن حضور دارند و با توجه به اینکه مردم کنجاوند از این مقطع زمانی اطلاعاتی را کسب کنند این سریال موفق خواهد بود. در این سریال خیلی از کاراکترها را می بینیم که مردم دوست دارند اطلاعاتی از آن ها کسب کنند بهر حال یک عده نظر مثبت و یک عده نظر منفی نسبت به آن خواهند داشت شخصیتهای حساسیت برانگیز و چالش برانگیزی در آن حضور دارند.
 
وی خاطر نشان کرد: ورزی از دوستان و بزرگان قدیمی من است و کار خود را درساخت پروژهای تاریخی به خصوص تاریخ معاصر به خوبی بلد است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس