نائب رئیس مجلس گفت: مسائل هسته‌ای و حقوق بشر تنها یک بهانه برای دشمن است تا از طریق آن بتواند خواب آشفته‌ خود را که حذف جمهوری اسلامی است محقق کند.

به گزارش مشرق، محمدرضا باهنر نایب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی صبح امروز در همایش ملی پدافند غیرعامل که در مرکز همایش‌های صدا و سیما در حال برگزاری است، طی سخنانی اسلام را بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سد راه دشمن دانست و اظهار داشت: مسائل هسته‌ای و حقوق بشر تنها یک بهانه است تا از طریق آن بتوانند خواب آشفته‌شان را که حذف جمهوری اسلامی است محقق کنند.

باهنر با بیان اینکه ما هنوز هم تحت هجمه استکبار قرار داریم، افزود: برای مقابله با این هجمه چاره‌ای جز مقاوم شدن نیست.

وی همچنین با اشاره به رونمایی و تست موشک جدید بالستیک ایران این موضوع یعنی رونمایی از این موشک در این زمان خاص را مصلحت دانست و افزود: اینها تنها بخش کوچکی از توان نظامی ماست که مانند یک توده عظیم یخ فقط بخش روی آب آن دیده می‌شود و ما به دشمن می‌گوییم که بخش‌های دیگر این توان در مواقع لازم بدون اجازه از کسی رونمایی خواهد شد.

نایب‌رئیس دوم مجلس با تاکید براینکه دست دشمن در صورت تجاوز پیش از رسیدن به مرزهای کشورمان قطع می‌شود، افزود: البته باید بدانیم که همه این مقاوم‌سازی‌ها با سلاح و ابزار نیست و ما باید به مقاوم‌سازی زیرساخت‌ها، زیربناها و حیات‌ شهروندان توجه کنیم و در بحث پدافند غیرعامل نمی‌توان موفق بود مگر با استفاده مناسب از ظرفیت‌ها.

باهنر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوعات اقتصادی در کشور اظهار داشت: چند وقت قبل خدمت مقام معظم رهبری بنده طی گزارشی از واژه اقتصاد مقاومتی استفاده کردم که ایشان به این مضمون فرمودند تاکنون بیش از هزار بار این اصطلاح را از زبان مسئولان شنیده‌ایم اما اقتصاد مقاومتی نیازمند یک قدم اجرایی و یک حرکت است و الا تکرار صرف آن موضوع را حل نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای رفع مشکل اشتغال در کشور سالی 150 میلیارد دلار نیازمندیم و می‌توان با هم‌پیمانان بزرگ در جهان کار کرد.

نایب‌رئیس مجلس در بخش پایانی سخنانش به حجم فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این هجمه درحوزه‌های سیاسی و غیرسیاسی در فضای مجازی شکل می‌گیرد و اگر سد راه مناسبی در مقابل آن قرار ندهیم این هجمه‌ها تا اتاق خواب افراد نیز نفوذ خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    برای شما مگر فرقی هم دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس