کد خبر 487487
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

پسر جوانی که در پاساژ گلستان شهرک غرب، در یک درگیری دست به قتل زده بود، صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش مشرق، روز دوم بهمن ماه سال 92 ماموران پلیس در جریان وقوع یک درگیری خونین در مرکز خرید گلستان شهرک غرب قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های نخست مشخص شد درگیری میان دو گروه از جوانان انجام شده که پس از این درگیری نوجوان 16 ساله ای بر اثر اصابت ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده است. همچنین پسر دیگری نیز با ضربه چاقو به صورت سطحی مجروح شده بود.

همزمان با دستگیری افراد حاضر در درگیری از بیمارستان خبر رسید که با وجود انجام اقدمات درمانی پسر 16 ساله به علت ضربه چاقو، خونریزی کرده و پس از مرگ مغزی جان خود را از دست داده است.

با آغاز رسیدگی به پرونده، یکی از متهمان به عنوان ضارب شناسایی شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

این پسر که در اظهارات اولیه خود منکر حمل و استفاده از چاقو بود، در ادامه تحقیقات لب به اعتراف گشود و گفت: روز حادثه به همراه دو نفر از دوستانم در داخل مجتمع تجاری گلستان، روی سکوی حوض داخل پاساژ نشسته بودیم که چند جوان از مقابل ما عبور کردند. یکی از آنها برگشت و به ما گفت: "چرا نگاه می‌کنید؟" که از آنها خواستیم بروند ولی آنها درگیری را ادامه دادند.

وی افزود:از آنجا که تعداد آنها بسیار بیشتر از ما بود من چاقو را بیرون کشیده و ابتدا ضربه‌ای به سمت یک نفر از آنها مهرداد پرتاب کردم. در حالی که بسیار ترسیده و قصد داشتم تا از محل درگیری فرار کنم، ضربه‌ای دیگر را به سمت مقتول پرتاب کردم. در همین زمان مأموران ما را دستگیر کردند.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: چاقو، هدیه یکی از دوستانم است که چند سال پیش به من داده بود و در این مدت آن را در خانه نگهداری می‌کردم. شب حادثه، تازه از باشگاه به خانه آمده و ساک ورزشی را در داخل اتاق گذاشته بودم که متوجه چاقو شدم که از پشت پشتی مشخص بود. از آنجایی که پدر و مادرم مخالف نگه داشتن چنین وسایلی از سوی من هستند، تصمیم گرفتم تا محل چاقو را تغییر داده و به همین علت چاقو را برداشتم.

با اعتراف متهم، پرونده وی برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به همراه دو همدستش صبح دیروز در این شعبه محاکمه شدند.

در این جلسه مادر مقتول خواستار دیه و پدر مقتول خواستار قصاص شد و متهم اصلی نیز با ابراز پشیمانی قتل را قبول و اظهارات قبلی خود را تکرار کرد.

در پایان جلسه نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا حکم نهایی در خصوص این پرونده را صادر کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس