کد خبر 487072
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی جهان در واکنش به برخی اتفاقات هفته اخیر و جنجال‌های مختلف در عرصه کشتی گفت: متاسفانه موفقیت در المپیک بعدی زیر سایه تسویه‌حساب‌های شخصی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، ابراهیم جوادی دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی جهان ضمن گلایه از برخی اظهارات اهالی کشتی، خاطرنشان کرد: به خوبی می‌دانیم فرصت زیادی تا المپیک 2016 ریو نداریم و هر روزی که در حال سپری شدن، ارزش فراوانی برای تیم‌های ملی کشتی دارد.

وی اضافه کرد: متاسفانه با وجود این مسایل هنوز شاهد آن هستیم که برخی اهالی کشتی همچنان در حال تاختن به یکدیگرند و مدام با برخوردهای شخصی نسبت به موضوع کشتی در حال برهم زدن فضای آماده سازی تیم های ملی هستند.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد تصریح کرد: انتقاد و گوشزد کردن نقاط ضعف متولیان کشتی، کار مهم و سازنده‌ای است اما اگر این انتقادات با رنگ و بوی تسویه حساب شخصی و چاشنی خصومت‌های قدیمی باشد، نه تنها سودی به حال کسی ندارد بلکه دود آن فقط و فقط به چشم ملی‌پوشان ما در عرصه‌های جهانی و المپیک می‌رود.

جوادی با اشاره به خصوصیات پسندیده روس‌ها در این بخش از آماده سازی تیم ملی این کشور اظهار کرد: ما همواره معتقدیم روس‌ها یک‌قدم از کشتی دنیا جلو هستند و زور ما به اندازه کافی به آنان نمی‌رسید اما از خودمان نپرسیده‌ایم که چرا روس‌ها به چنین جایگاهی رسیدند.

وی ادامه داد: مخالفان و موافقان فدراسیون کشتی روسیه با وجود تمام خصومت و دشمنی که با هم دارند هر گاه به رویدادهای بزرگ نزدیک می شوند دست از دشمنی و تسویه حساب شخصی برداشته و با توجه به عرق ملی به موفقیت تیم ملی کشورمان می اندیشند. آنها هیچگاه از زمین خوردن و ناکامی تیم های ملی کشتی خود خوشحال نمی شوند و اختلافات شخصی را از منافع ملی تفکیک می کنند.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در پایان گفت: ما هم باید در این قسمت از روس‌ها درس بگیریم و بدانیم که تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی متعلق به شخص یا اشخاص خاصی نیست و متعلق به یک ملت و کشور است، پس باید از دشمنی و خصومت شخصی دست برداریم و با اتحاد و همدلی به فکر اعتلای کشتی ایران در المپیک باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس