کد خبر 486987
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که پیروزی این تیم مقابل سپاهان نمی‌تواند تضمینی برای برد مقابل پرسپولیس در دربی باشد.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق در خصوص برد مهم استقلال مقابل سپاهان در اصفهان اظهار داشت: ابتدا باید به مظلومی به خاطر شجاعتش و سبکی که برای این بازی انتخاب کرد، تبریک بگویم. وقتی استقلال بد بازی می‌کند ما ناراحت می‌شویم و اگر هم صحبتی می‌کنیم برای بهبود شرایط تیم است. وقتی هم استقلال برنده می‌شود، خوشحال می‌شویم. ما دوست داریم که این تیم همیشه قوی باشد.

او ادامه داد: استقلال در این مسابقه واقعاً در حد یک مدعی بازی کرد و نشان داد که شایسته صدرنشینی است. بازیکنان این تیم تمرکز داشتند و با هوشیاری بالایی بازی کردند. آنها به خوبی در فاز دفاعی جمع می‌شدند و به خوبی در حالت حمله قرار می‌گرفتند. جوان‌هایی مثل اسماعیلی، انصاری، یعقوب کریمی، برزای و... واقعا تأثیرگذار بودند. انتظار همه ما این است که به این جوان‌ها بیشتر میدان داده شود تا خودشان را نشان بدهند.

نامجومطلق راجع به شانس برد استقلال در دربی تهران گفت: قرار نیست هر بازی شبیه بازی قبلی باشد. درست است که برتری پرگل مقابل سپاهان به استقلال از لحاظ روحی کمک می‌کند، اما تضمینی برای پیروزی در دربی نیست. من امیدوارم که استقلال در دربی هم شجاعانه و هوشیارانه بازی کند و در این مسابقه هم به جوان‌های تیم فرصت داده شود تا خودشان را نشان دهند.

وی تأکید کرد: شرایط دربی با دیگر بازی‌ها فرق دارد و نتیجه این مسابقه ربطی به وضعیت دو تیم در جدول و به نتایج قبلی آنها نخواهد داشت. من از فوتبالی که استقلال انجام داد سورپرایز شدم و امیدوارم این بازی‌ها تداوم داشته باشد. استقلال به تیمی مثل سپاهان موقعیت آنچنانی نداد و نمایش مطلوبی داشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرشاد ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    آقا این آقای نامجو مطلق مگه از تیم‌ پرسپولیس باز نشسته نشد؟ حالا چرا برقای استقلال خوشحال و ناراحت میشه؟ مگه استقلال رو نفروخت و رفت به پرسپولیس؟ اینهمه استقلالی با تعصب داریم. برید با اونها مصاحبه کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس