کد خبر 486917
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

سرمربی آلبی‌سلسته به نگرانی هواداران بارسلونا در خصوص احتمال تشدید مصدومیت ستاره آرژانتینی‌شان پیش از کامل شدن دوره ریکاوری او پایان داد.

به گزارش مشرق، خراردو مارتینو، سرمربی تیم ملی آرژانتین نام لیونل مسی، مهاجم مصدوم بارسلونا و نیز سرخیو آگرو، مهاجم تیم منچسترسیتی را در فهرست شاگردان خود برای بازی‌های پیش روی تیمش در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 قرار نداد.

تیم ملی آرژانتین در دو بازی بعدی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 به ترتیب میزبان برزیل و میهمان کلمبیاست که بازی اول پنجشنبه 12 نوامبر (21 آبان) برگزار می‌شود و بازی دوم 17 نوامبر (26 آبان).

مارتینو در تماس تلفنی با دو ستاره هجومی تیمش از وضعیت آنها آگاه شده و به همین دلیل از حضورشان در دو بازی بعدی آلبی‌سلسته قطع امید کرده است. این در حالی است که تیم او در دو بازی نخست خود در مرحله انتخابی جام جهانی در خانه به اکوادور باخت و پس از آن نیز در خانه پاراگوئه مساوی کرد.

دعوت نشدن مسی به اردوی آرژانتین خیال آن دسته از هواداران بارسلونا که نگران فشار آوردن مسی به خود برای رسیدن به هم‌تیمی‌هایش بودند را آسوده کرد، چرا که تیم محبوب آنها در پایان ماه جاری باید به خانه رئال مادرید برود.

در غیاب مسی و آگرو، مارتینو باید به مهاجم روی فرم ناپولی، گونسالو ایگواین تکیه کند، کسی که در دو بازی قبلی آرژانتین جایی در ترکیب اصلی نداشت.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی آرژانتین به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌‌ها: سرخیو رومرو (منچستریونایتد)، نائوئل گوسمان (تیگرس دمونتری) و آگوستین مارچسین (سانتوس لاگونا)

مدافعان: پابلو زابالتا، مارتین دمیچلیس و نیکلاس اوتامندی (منچسترسیتی)، فاکندو رونکالیا (فیورنتینا)، اسکیل گارای (زنیت سنت‌پترزبورگ)، مارکوس روخو (منچستریونایتد)، امانوئل ماس (سن لورنزو) و رامیرو فونس موری (اورتون)

هافبک‌ها:
خاویر ماسچرانو (بارسلونا)، اریک لاملا (تاتنهام)، لوکاس بیگلیا (لاتزیو)، خاویر پاستوره و آنخل دی‌ماریا (پاری‌سن‌ژرمن)، ماتیاس کرانویتر (ریورپلاته)، نیکلاس گایتان (بنفیکا)، اور بانگا (سویا) و انزو پرس (والنسیا)

مهاجمان: کارلوس توس (بوکا جونیورز)، اسکیل لاوتزی (پاری‌سن‌ژرمن)، پائولو دیبالا (یوونتوس)، آنخل کورئا (اتلتیکومادرید) و گونسالو ایگواین (ناپولی)
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس