کد خبر 486905
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

معاون همگانی وزارت ورزش و جوانان با معرفی فدراسیون‌های پرکار در زمینه فعالیت در ورزش همگانی گفت: 30 فدراسیون متناسب با برنامه عملیاتی خود بودجه دریافت کردند.

به گزارش مشرق، غلامرضا شعبانی بهار فدراسیون های پرکار را در حوزه توسعه ورزش همگانی در 6 ماه گذشته معرفی کرد.

معاون همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما از اختصاص 10 درصد بودجه فدراسیون ها به موضوع ورزش همگانی، توسعه و توجه فدراسیون به موضوع گسترش و همگانی کردن رشته های مختلف بوده است و در 6 ماه گذشته فدراسیون های ورزش های سه گانه، رزمی، والیبال، کبدی، بدمینتون، تنیس روی میز، جانبازان و معلولان، کونگ فو و کوهنوردی عملکرد بهتری نسبت به سایر فدراسیون ها داشته اند.

شعبانی بهار در مورد اینکه مبنای کمک شما به فدراسیون ها چگونه است اظهار داشت: ما برنامه های عملیاتی آنها را رصد می کنیم و متناسب با اجرای آنها بودجه پرداخت می کنیم. به طور مثال در همین چند روز گذشته برای 30 فدراسیون فعال در این حوزه به معاونت پشتیبانی وزارتخانه جدول و میزان کمک را اعلام کرده ایم.

معاون همگانی وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون های حوزه خود اشاره کرد و گفت: فدراسیون های رزمی، همگانی، روستایی و عشایری، پرورش اندام، کونگ فو، پهلوانی و ورزش زورخانه ای، نجات غریق، بیماری های خاص و کوهنوردی با پرداختی که ظرف چند روز آینده صورت خواهد 60 درصد بودجه امسال خود را دریافت می کنند.

شعبانی بهار در پاسخ به این سوال که سهم هر فدراسیون فقط ده درصد است یا امکان افزایش وجود دارد عنوان کرد: ما خودمان در چهارچوب 10 درصد حبس نمی کنیم و قطعا فدراسیونی که برنامه بهتر و عمیاتی تری ارائه کند سهم بیشتر هم دریافت می کند.

معاون وزیر درباره فدراسیون هایی که امکان اجرای برنامه های همگانی را ندارند یا تلاشی برای ارائه برنامه در این مورد نمی کنند افزود: این فدراسیون ها شامل استفاده از ده درصد سهم همگانی کردن آن رشته نخواهند بود و سهم آنها به فدراسیون ها فعال می رسد.
منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس