کد خبر 486668
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فیفا از رقابت با دیگر کاندیداهای این انتخابات انصراف داد.

به گزارش مشرق، چونگ مونگ جون، عضو پیشین کمیته اجرایی فیفا که برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال اعلام آمادگی کرده بود، از کاندیداتوری خود انصراف داد.

نایب رئیس کره‌ای پیشین فیفا که کمیته اخلاق فدارسیون جهانی فوتبال چندی پیش او را برای 6 سال از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال محروم کرد، امروز (دوشنبه) با انتشار یک بیانیه‌ درباره تصمیم خود اظهار داشت: با توجه به محرومیت‌های ناعادلانه‌ای که از سوی کمیته اخلاق فیفا وضع شده است، من تحت هر شرایطی نمی‌توانستم برای رقابت انتخاباتی ریاست فیفا نام نویسی کنم. به این ترتیب اکنون زمان آن است که به طور رسمی انصراف خود را از شرکت در دوره انتخابات ریاست فیفا اعلام کنم.

انصراف چونگ مونگ جون از کاندیداتوری‌اش در شرایطی است که وضعیت اصلی‌ترین رقیب انتخاباتی او یعنی میشل پلاتینی (رئیس یوفا) هم به خاطر محرومیت 90 روزه‌ای که از سوی کمیته اخلاق فیفا برایش در نظر گرفته شده در هاله‌ای از ابهام است. پلاتینی هم در صورت تمدید شدن 45 روز مدت انفصال از خدمتش نخواهد توانست در انتخابات فیفا حضور داشته باشد و این در حالی است که فیفا تأکید کرده انتخابات ریاست این سازمان در موعد مقرر خود، 26 ماه فوریه سال 2016  (هفتم اسفند 1394) برگزار خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس