سخنگوی گروه به اصطلاح ارتش آزاد در سوریه با تکذیب برخی اخبار مبنی بر رد پیشنهاد حمایت نظامی روسیه از این گروه، گفت: به روسها اعلام کردیم که ابتدا باید هدف قرار دادن اعضای ارتش آزاد را متوقف کنند.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، «عصام الریس» سخنگوی گروه به اصطلاح ارتش آزاد در سخنانی به اخبار منتشر شده در خصوص رد پیشنهاد حمایت نظامی روسیه از این گروه واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در این خصوص تصریح کرد: ما هیچگاه این پیشنهاد را رد نکردیم، بلکه به روس ها اعلام کردیم که مقدمه ارائه حمایت های نظامی به ارتش آزاد، متوقف کردن عملیات های نظامی علیه اعضای این گروه است.

سخنگوی ارتش آزاد ادامه داد: ما در حال حاضر به حمایت نظامی احتیاج نداریم، روسها باید در ابتدا عملیات نظامی علیه پایگاه های ما را متوقف کنند تا پس از آن درباره همکاریهای آینده با یکدیگر وارد گفتگو شویم.

گفتنی است، پیشتر یکی از سخنگویان ارتش آزاد در واکنش به پیشنهاد روسیه گفته بود: روسیه از یک سو مواضع ما را در سوریه بمباران می کند و از سوی دیگر به ما پیشنهاد می دهد که علیه داعش با یکدیگر متحد شویم، چگونه ممکن است ما به این کار دست بزنیم.

شایان ذکر است، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه، از آمادگی کشورش برای اتحاد با ارتش آزاد سوریه علیه داعش خبر داده و عنوان داشته بود که مسکو می تواند از طریق همکاری با گروه های مختلف سوری مقدمات برگزاری انتخابات در این کشور را فراهم کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    در حدی نیستید که بخواید پیش شرط بذارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس